جاب آفر استرالیا

ویزای اسپانسر شغلی کارفرما یا همان ویزای جاب آفر استرالیا یکی از پرطرفدارترین ویزاهای مورد درخواست برای مهاجرت به استرالیا است. سالانه حدود 50 هزار نفر برای مهاجرت از طریق این ویزا اقدام می کنند. برای دریافت این ویزا باید از یک کارفرمای استرالیایی درخواست کار داشته باشیم. ویزاهای کار استرالیا انواع مختلفی مانند، مهارتی، امتیاز شمار و اسپانسر شغلی دارند. برای اخذ ویزای مهارتی و یا اکسل ورکر نیازی به کارفرما نیست و با کسب امتیازهای مربوط به آن می توان این ویزا را دریافت کرد.

برای دریافت ویزای اسپانسر شغلی حتما نیاز به دعوت نامه ی شخصی است که بیزینسی در استرالیا داشته باشد. این ویزاها 3 دسته هستند که شامل :

  • ویزای 482 : سالانه 50 هزار نفر را به استرالیا می فرستد. با داشتن این ویزا و دعوت کارفرما می توان به مدت 4 سال در این کشور اقامت کرد.
  • ویزای 186 : نیاز به درخواست کارفرما دارد و امکان اقامت دائم با دریافت آن به آسانی به وجود می آید.
  • ویزای داما : امکان اقامت در مناطق کم جمعیت با داشتن در خواست از طرف کارفرما مربوط به ویزای داما استرالیا است.

ویزای اسپانسر کاری استرالیا

به محض درخواست شغلی از یک اسپانسر استرالیایی می توان برای کارهای مربوط به مهاجرت اقدام های لازم را به عمل آورد. به دلیل تبانی و انجام کارهای غیر قانونی اداره ی مهاجرت نسبت به صدور این ویزا حساسیت های زیادی به خرج می دهد و با این گونه کارها برخورد شدیدی می کند. نامه ی شغلی اسپانسر باید از طرف کارفرمایی صادر شود که شرکت خود را در سیستم دولت استرالیا ثبت کرده باشد و 2-1 درصد از حقوق پرسنل خود را صرف امور آموزشی پرسنل و یا شرکت ها و دانشگاه های دیگر کند. در صورتی که فرصت شغلی اعلام شده از طرف این کارفرما متقاضی نداشته باشد می توان برای فرد خارجی نامه ی شغلی صادر کرد. شخصی که با این نامه وارد استرالیا شده باشد فقط حق کار برای کارفرمای خود را دارد.

چگونه در استرالیا یک شغل خوب پیدا کنیم؟

در حال حاضر، پیدا کردن یک شغل خوب در یک کشور خارجی برای متخصصان و افراد دارای یک حرفه یا مهارت، تقریباً سخت است؛ هر کشور، نیازها و فرصت های خاص خودش را دارد. عوامل بسیاری موجب می شوند که افراد، شغل خود را در کشور محل اقامتشان از دست بدهند و با رویایی به دست آوردن یک فرصت کاری عالی در یک کشور خارجی، برای مهاجرت برنامه ریزی کنند!

یکی از کشورهای محبوب برای مهاجرت کاری، استرالیا است. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم به صورت صفر تا صد، درباره انواع موقعیت های شغلی و جاب آفر استرالیا با شما صحبت کنیم. شاید بهتر باشد تا انتها با ما همراه باشید، اطلاعات خودتان را کامل نمایید و سپس به ارسال درخواست برای دریافت شغل در استرالیا فکر کنید.

جاب آفر استرالیا

نحوه جستجوی شغل در استرالیا چگونه است؟

کسانی که در حوزه مشاغل استرالیا، تجربه کافی را دارند توصیه کرده اند قبل از مهاجرت، رویکردی جامع برای جستجوی شغل مورد نظر خود داشته باشید.

ارتباطات، یک عنصر کلیدی در این زمینه است و منطقاً باید 70 درصد از زمان شما را در حین جستجوی کار، پوشش دهد، و شما باید درخواست مشاغل مناسب را در طیف وسیعی از بسترهای آنلاین و آفلاین موجود، بررسی کنید. بسیاری از کارفرماهای استرالیایی به دنبال بهترین نیروهای خارجی برای استخدام هستند. از این فرصت استفاده کنید و به راحتی می توانید ویزای کاری را نیز دریافت نمایید.

جستجوی جاب آفر در استرالیا را می توانیم به سه مرحله تقسیم کنیم:

1-ابتدا مهارت ها و توانایی ها، دانش تخصصی و هر آنچه می دانید برای یک کارفرمای استرالیایی مهم است و شما واجد آنها هستید را فهرست کنید و دقیقاً معین کنید که از کدام بسترها می خواهید در استرالیا شغل پیدا کنید.

2-با کارفرمایان در استرالیا یا افراد آگهی دهنده برای جذب نیروی کاری ارتباط برقرار کنید و به آنها نشان دهید که به دنبال فرصت شغلی در استرالیا هستید.

3-نسبت به نوع فرصت کاری که می پذیرید، انعطاف پذیر باشید. کسب‌وکارها در حال حاضر خواهان انعطاف ‌پذیری کارمندان هستند، این ویژگی، شما را در موقعیت خوبی نگه می‌دارد.

10 وب سایت برتر برای یافتن مشاغل در استرالیا

  • LinkedIn
  • Seek
  • CareerOne
  • GlassDoor
  • EthicalJobs
  • Mumbrella
  • FlexCareers
  • GradCareers
  • Gumtree
  • Indeed

چطور می توانیم بهترین جاب آفر استرالیا را به دست بیاوریم؟

1-اگر به تازگی فارغ التحصیل شده اید، نگرش مثبت داشته باشید

توصیه مهم ما به جویندگان کار در استرالیا که به تازگی فارغ التحصیل شده اند این است که باید به شدت مثبت نگر باشند؛ پیدا کردن کار، کمی استرس دارد اما این افراد می توانند با ذهن آرام و به دور از هر اضطراب، به این کار ادامه بدهند.

ثابت شده است که نگرش مثبت و داشتن اشتیاق – به ویژه در مرحله مصاحبه شغلی- یک مزیت بزرگ برای استخدام است. این دو ویژگی فردی برای فارغ التحصیلان، مزیت رقابتی محسوب می شود، زیرا بسیاری از آنها تجربه کمی دارند یا اصلاً تجربه ندارند، بنابراین نگرش و اشتیاق آنها اثر بیشتری در ذهن کارفرماها خواهد داشت.

با این حال، بسیاری از فارغ التحصیلان برای استخدام شدن در مشاغل بالاتر، با ناامیدی روبرو می شوند؛ زیرا می بینند که افراد حرفه ای دیگر، زودتر و بهتر توانستند در آن شغل استخدام شوند. در این حالت، توصیه ما این است که ابتدا مطمئن شوید که شغل ‌هایی که برای آن درخواست می دهید، مطابق با تجربه و شرایط شما باشد.

جاب آفر استرالیا