ویزای استارتاپ کانادا

اقامت دائم کانادا را برای خود و خانواده خود بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی بالا و بدون الزام به سرمایه گذاری ، فقط با داشتن یک ایده نوین بدست آورید. گروه مهاجرتی اساطیر با در اختیار داشتن ایده های ناب و نوین مورد نیاز اقتصاد کانادا بواسطه در اختیار داشتن کارشناسان اقتصادی و همچنین ارتباط ویژه با شرکتهای مشاور کسب و کار در انواع زمینه ها امکان دریافت اقامت دائم کانادا را برای شما با احتمال نزدیک به صد درصد تضمین میکند.

داشتن ایده ی خلاقانه و مهارت در راه اندازی یک کسب و کار موفق برای دریافت ویزای استارتاپ مناسب است. برای مهاجرت از این طریق شرایط خاصی تعریف شده است. داشتن طرح بیزینسی و تجاری قوی که قابل رقابت در بازارهای جهانی باشد، توانایی ایجاد اشتغال در این کشور و دریافت یک نامه از سرمایه گذار کانادایی که حکم تاییدیه برای صاحبان مشاغل را دارد برای دریافت این ویزا ضروری است.

برای اطلاع از شرایط اخذ انواع ویزای کانادا مانند ویزای مهاجرت کاری به کانادا، جاب آفر و دیگر ویزاها با گروه مهاجرتی اساطیر تماس بگیرید.

ویزا استارتاپ کانادا چیست

طبق 5 معیاری که برای استارتاپ مناسب است کانادا رتبه ی سوم را دارد. کانادا در میان کشورهای جهان رتبه ی ششم برای راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی است. این کشور همچنین رتبه 6 برای بهترین کسب و کار را در رنکینگ های جهانی دارد.

استارتاپ راهی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری است. استارتاپ باید بر طبق قوانینی راه اندازی شود که کانادا تعیین کرده است. تمکن مالی و مدرک زبان انگلیسی و فرانسه از دیگر شرایط ویزای استارتاپ است.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا
شرایط ثبت استارتاپ داشتن 10 درصد حق رای توسط هر شریک یا متقاضی استارتاپ

داشتن حداقل 50 درصد حق رای توسط شرکا و سرمایه گذاری حامی کانادایی

ارائه مدارک کل سهام شرکت

اخذ نامه حمایت از یک سرمایه گذار کانادایی از یکی از:

سرمایه گذاران ریسک پذیر

سرمایه گذاران فرشته

مراکز رشد

مدرک زبان فرانسه یا انگلیسی 5CLB در همه مهارت ها
تمکن مالی 213/13 برای یک نفر

حداکثر 5 نفر می توانند به عنوان شراکت در استارتاپ تقاضا بدهند. داشتن حداقل یک سال تحصیلی در دانشگاه برای رزومه می تواند مفید باشد.

سرمایه گذاران مورد تایید کانادا

برای گرفتن ویزای استارتاپ حتما باید نامه حمایت از یک سرمایه گذار کانادایی داشته باشیم. سرمایه گذرانی که کانادا آن ها را برای صدور ویزا مورد تایید قرار می دهد:

  • سرمایه گذاران ریسک پذیر

شرکت هایی به نام ونچر موقعیت های مناسبی برای رشد دارند. 200 هزار دلار مبلغ حداقلی برای سرمایه گذاری در شرکت های نوپا توسط ونچرها هزینه می شود. سرمایه گذاران ریسک پذیری که برای دادن نامه مورد تایید اداره ی مهاجرت هستند تعداد 25 شرکت است.

  • سرمایه گذاران فرشته

شرکت هایی هستند که برای سرمایه گذاران تازه کار در کانادا و استارتاپ ها در شروع کار سرمایه فراهم می کنند. 75 هزار دلار مبلغ اولیه سرمایه گذاران فرشته برای این کسب و کارها است. سرمایه گذاران آنجل یا فرشته که مورد تایید اداره ی مهاجرت باشند به 10 شرکت در حال حاضر رسیده است.

  • مراکز رشد

مراکز رشد یا انکوباتورها در راه اندازی و رشد استارتاپ ها و کسب و کارها به فعالیت می پردازند. 40 مرکز رشد در استارتاپ ها مورد تایید اداره ی مهاجرت است. 79 درصد استارتاپ ها توسط انکوباتورها مورد حمایت قرار گرفته اند. 17 درصد آن ها را سرمایه گذران آنجل و 4 درصد از آن ها را VCF ها حمایت کردند. برای جلب رضایت اداره ی مهاجرت استارتاپ ها آمار مختلفی در سال های اخیر داشته اند. 80 درصد توسط سرمایه گذاران فرشته، 78 درصد توسط مراکز رشد و 43 درصد توسط سرمایه گذاران ریسک پذیر مورد حمایت قرار گرفته اند.

هزینه ویزای استارتاپ کانادا

برای اخذ هر نوع ویزا کانادا مانند، ویزای کارآفرینی کانادا، سرمایه گذاری کانادا، استارتاپ و ویزاهای دیگر نیاز به پرداخت هزینه و تمکن مالی است. اداره ی مهاجرت برای کسب اطمینان درباره ی تمکن مالی افراد مدارکی را از مهاجران درخواست می کند که شامل گردش حساب آن ها و مدارکی برای ثابت شدن توانایی فرد برای گذران زندگی در ماه های اولیه مهاجرت دارد. پول، سهام، چک و اوراق قرضه و اسناد مالی معتبر مورد تایید اداره مهاجرت خواهد بود.

مبلغ مورد نظر درباره ی تمکن مالی برای افراد خانواده:

مبلغ تعداد افراد خانواده
213/13 1
446/16 2
222/20 3
553/24 4
847/27 5
407/31 6
967/34 7

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

بعد از ثبت درخواست استارتاپ پرونده ی افراد برای اخذ ویزای دائم به جریان می افتد. برای شروع جریان کسب و کار می توان با اخذ ورک پرمیت کانادا مهاجرت کنید و شروع کسب و کار را انجام دهید تا زمانی که پرونده نهایی شود. برای گرفتن سریع مجوز برای کار باید تعهد نامه از سرمایه گذار، پرداخت هزینه ها و ثابت کردن تمکن مالی با سرعت بیشتری انجام شود. برای استان هایی جز کبک گرفتن استارتاپ با انجام مراحل ذکر شده امکانپذیر است.

هزینه ورک پرمیت ویزای استارتاپ کانادا
هزینه کارفرما 2075 دلار
ورک پرمیت متقاضی اصلی 1325 دلار
ورک پرمیت همسر 225 دلار برای هر فرزند
ویزای فرزندان 100دلار
انگشت نگاری 85 دلار برای هر نفر

گروه مهاجرتی اساطیر وزرا با داشتن پرونده های مهاجرتی و انجام خدمات حقوقی موفق آماده اراده مشاوره به مهاجران می باشد.