مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس

یکی از راه های مهاجرت به کانادا خرید بیزینس است. این راه سرمایه ی اولیه ی زیادی نمی خواهد. کسانی که صاحب کسب و کار خود در کانادا باشند، واحد تجاری یا شرکتی را به عنوان مالک، خریداری و راه اندازی می کنند. این شرکت ها کارمندانی کمتر از ده نفر دارند.

در مراحل اولیه باید بیزینسی را که شامل شرکت یا واحد تجاری است خریداری کنید. برای داشتن هر بیزینسی در جهت اخذ اقامت لازم است اداره مهاجرت را قانع کنید این بیزینس ضروری است و برای رشد اقتصادی مفید است. در اینصورت فرد می تواند LMIA دریافت کند و ویزا را صادر کند.

خرید بیزینس در کانادا

بعد از خرید بیزینس افراد می توانند همسر و فرزندانشان را با خود به کانادا ببرند. فرزندان باید حتما زیر 18 سال باشند.

آموزش و تحصیل در کانادا برای این افراد رایگان است و می توانند از سیستم آموزشی استاندارد کانادا استفاده کنند. همسر فرد متقاضی با دریافت ویزای کار می تواند برای هر کارفرمایی در این کشور کار انجام دهد. ولی مالک بیزینس فقط اجازه ی کار در واحد تجاری خود را دارد و در واحد دیگری اجازه ی کار پیدا نمی کند. این بیزینس نیازی به سرمایه ی زیاد ندارد و برای کسانی که تمکن مالی خرید واحد تجاری کوچک را داشته باشند مناسب است. روش اخذ ویزای سرمایه گذاری در کانادا به اندازه ی خرید بیزینس در کانادا جوابگو نبوده است و استقبالی که از این ویزا شده از ویزای سرمایه گذاری نشد.

شرایط خرید بیزینس در کانادا

شرایطی برای خرید بیزینس در کانادا وجود دارد که باید قبل از اقدام برای اخذ ویزا با آن ها آشنایی کامل داشته باشید. در مرحله ی اول باید سرمایه کافی برای خرید یک بیزنس و واحد تجاری مربوط به آن را داشته باشید. افرادی که می خواهند کسب و کاری را راه اندازی کنند باید سابقه مدیریت داشته باشند تا بتوانند یک شرکت را اداره کنند. البته نوع مدیریتی که با استانداردهای کانادا و قانون کار در این کشور سازگار باشد. داشتن مهارت کافی برای زبان فرانسه و انگلیسی از ضروری ترین شرایط است زیرا برقراری ارتباط بدون مهارت زبان غیر ممکن است. با خرید بیزینس فقط اجازه ی واگذاری 50 درصد سهام خود را دارید و کانادا با واگذاری سهام بیشتر به غیر موافق نیست.