سرمایه گذاری در کانادا

بهترین راه برای مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری از این کشور است. کانادا هم مانند دیگر کشورها سرمایه گذاران را با آغوش باز می پذیرد. در کانادا فساد مالی در سیستم های اقتصادی و اداری وجود ندارد و این کشور از این نظر جزء 10 کشور برتر است. بانک های کانادایی در نگه داشتن سرمایه های افراد امانتدار هستند و از طرق مختلف راه را برای توسعه ی تجاری و سرمایه گذاری هموار کرده اند.

برای اطلاع از شرایط مهاجرت و آشنایی با انواع ویزا مانند جاب آفر کانادا، تحصیل در کانادا و دیگر ویزاها با گروه مهاجرتی اساطیر تماس بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استانی

چندین استان در کانادا راه هایی را برای سهولت سرمایه گذاری در این مناطق به وجود آورده اند. شرایط هر کدام از این استان ها با هم تفاوت دارد و برنامه های سرمایه گذاری در کانادا با توجه به نیاز استان ها تعیین می شود.

 این کار باعث کاهش نرخ بیکاری و افزایش رشد اقتصادی در این کشور شده است. افرادی که برای سرمایه گذاری پذیرفته می شوند می توانند با خانواده ی خود در این کشور اقامت کنند و از مزایای زندگی در کانادا بهره بگیرند. برای سرمایه گذاری در هر استان بهتر است نیاز آن استان را شناسایی و عوامل محیطی را مورد بررسی قرار داد. بریتیش کلمبیا و کبک دو استانی هستند که بیشترین متقاضی را برای سرمایه گذاری دارند.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ

ویزای استارتاپ کانادا یکی از روش هایی است که اداره ی مهاجرت برای افراد متقاضی تدارک دیده است. در این روش کسانی جذب می شوند که علاوه بر پتانسیل بالا، ایده های نابی برای کسب و کار داشته باشند. کسب و کارهای این متقاضیان اغلب در جهت پیشرفت تکنولوژی است. برای استفاده از این روش مدارکی چون، داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسه و تمکن مالی برای حداقل 6 ماه زندگی در کانادا نیاز است. اداره ی مهاجرت باید نسبت به کارایی ایده ی کسب و کار اطمینان حاصل کند.

برای دریافت ویزای استارتاپ مدارکی مانند یک طرح مکتوب خلاقانه برای راه اندازی کسب و کار، تایید طرح توسط اداره ی مهاجرت، تایید طرح توسط یکی از شرکت های معتبر و درخواست اقامت دائم کانادا، درخواست می شود.

مهاجرت به كانادا از طريق ثبت شركت

در مرحله ی اول نیاز به راه اندازی شرکت و یا یک واحد تجاری در کشور کانادا هست. حضور اتباع کانادا برای مدیریت این واحد ضروری است. فرد متقاضی باید بتواند اداره ی کار کانادا را برای صدو ر این ویزا قانع کند. با داشتن این نامه درخواست ویزای کاری از اداره ی مهاجرت راحت تر می شود. در صورت تاهل، همسر نیز می تواند درخواست ویزای کار بدهد و فرزندان زیر هشت سال در این خانواده از مزایای تحصیل رایگان در این کشور بهره مند می شوند. فرد متقاضی فقط در واحد تجاری خود امکان انجام کار دارد ولی همسر او می تواند در مکان های دیگری نیز کار کند.

مهاجرت به كانادا از طريق خريد بيزينس

در این روش به جای ثبت شرکت و یا واحد تجاری می توان آن را از کانادایی ها خرید. این روش برای سرمایه گذاران معمول تر است. با این خرید می توان برای اقامت دائم در کانادا درخواست داد. حداقل 150 هزار دلار برای خرید این بیزینس لازم است.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

هنرمندان و ورزشکاران در رشته های مختلف می توانند ویزایی را برای اشتغال در کشور کانادا دریافت کنند. دریافت این ویزا برای انجام کارهای ورزشی و هنری بسیار مورد توجه این افراد است. برای دریافت این ویزا نیاز به داشتن شرایط خاصی است. این افراد باید در 5 سال گذشته دست کم 2سال سابقه کار حرفه ای داشته باشند. این ویزا به دلیل استفاده از توانایی های این افراد صادر می شود و آن ها باید توانایی اجرا طرح های خود را در کشور کانادا داشته باشند. برای گرفتن 35 نمره حداقلی از 100 نمره باید افراد مدارک خود را به سفارت تحویل دهند. برای 6 ماه زندگی در کانادا باید تمکن مالی پرداخت هزینه های زندگی وجود داشته باشد.

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا

دولت کانادا برای رشد اقتصادی خود نیاز به افرادی دارد که توانایی کار آفرینی را داشته باشد. میزان سرمایه ای که برای این کار به کانادا می برید بسیار مهم است. بر اساس اینگونه معیارها برای افراد قوانینی تعیین می شود. برای ایجاد کار در شهرهای بزرگ نیاز بیشتری به سرمایه است و قوانین سختگیرانه تر می شود. دولت کانادا به مدت دو سال به افراد فرصت می دهد که طرح اقتصادی خود را اجرایی کنند و به سود برسانند. در صورت که طرح اقتصادی موفق عمل نکند دولت می تواند اموال افراد را مصادره کند.

شرایط ویژه ای برای طی مراحل اولیه در نظر گرفته می شود. داشتن 100 هزار دلار سرمایه که به شکل قانونی به دست آمده باشد، طرح اقتصادی کارآمد، تجربه ی بیزینسی، عدم سوء سابقه و مشکلات پزشکی خاص، از جمله شرایط اولیه است.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

در حال حاضر کانادا برنامه ای برای پذیرش افرادی که توانایی خرید انواع ملک تجاری و یا مسکونی را دارند را ندارد. ممکن است آژانس های غیر قانونی برای این نوع از مهاجرت وعده هایی به افراد بدهند و پول مهاجران را برای خرد ملک در کانادا دریافت کنند برای جلوگیری از فریب این افراد بهتر است قبل از اقدام به مهاجرت از تمامی قوانین آگاهی کامل داشته باشید.

هزینه ویزای سرمایه گذاری در کانادا

شروع مهاجرت با تقبل هزینه هایی همراه است. برای شروع بهتر است از تمکن مالی خود برای صرف این هزینه ها و اقامت برای مدت کوتاهی در کانادا مطمئن باشید. از 10 تا 200 هزار دلار برای مهاجرت نیاز است. روش های مختلف نیاز به سرمایه های متفاوتی دارد. برای آگاهی از میزان سرمایه و انتخاب نوع مهاجرت با گروه مهاجرتی اساطیر تماس بگیرید.