ویزای کار آلمان

از پرطرفدارترین کشورها جهت مهاجرت کاری ، کشور آلمان میباشد.گروه مهاجرتی اساطیر بانک کاملی از مشاغل کشور آلمان شامل گروه پزشکی، علوم پایه، مهندسی و فنی این امکان را برای کارجویان ایرانی فراهم کرده که از طریق پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای آلمانی ویزای کار آلمان را بدست آورند.

فرآیند ویزای کار بین 6 تا حداکثر 12 ماه به طول می انجامد و از سریعترین روشهای مهاجرت به آلمان میباشد. در این روش نیاز به نمره زبان آلمانی B1 یا B2 متناسب شغل مورد نظر میباشد. البته داشتن مدرک زبان در شروع پروسه ویزای کاری مورد نیاز نیست. ویزای کار آلمان در نهایت منجر به اقامت دائم کشور آلمان خواهد شد.

آلمان کشوری است که در سال های اخیر مقصد مهاجرت ایده آلی برای اکثر کسانی است که به قصد کار و داشتن درآمد بیشتر به مهاجرت رو می آورند. آلمان کشوری است که نسبت به دیگر کشورهای اروپایی در حال پیشرفت است و در روند توسعه نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه ی اروپا پیشرو است. این کشور به راحتی به ایرانی ها ویزا شینگن آلمان می دهد، دستمزد خوبی برای مشاغل مورد نیازش پرداخت می کند، سطح کیفیت و رفاه زندگی در این کشور بالا است و برای اقدام به اخذ ویزای کار و اقامت شرایط مطلوبی را فراهم کرده است.

مشاغل مورد نیاز آلمان

برای مهاجرت به کشور آلمان نیاز به تحقیقات اولیه درباره ی نیاز بازار کار آلمان هست. آلمان به تخصص های خاصی نیاز دارد. تخصصی که این کشور نیاز داشته باشد باید در توان فردی باشد که قصد مهاجرت به این کشور را دارد. بعضی از مشاغل به دلیل کمبود نیروی کار در این کشور با استقبال زیادی رو به رو خواهد شد.

آلمان به متخصصین در زمینه ی، پزشکی و پرستاری، مهندسی، علوم مربوط به کامپیوتر، بازاریابی و فروش، مشاغل فنی و تخصصی و علوم پایه و تحقیقاتی نیازمند است. به غیر از این مشاغل شغل های دیگری نیز در آلمان پذیرفته می شوند ولی مشاغل فوق بیشتر مورد استقبال بازار کار این کشور قرار می گیرد.

انواع ویزای کاری آلمان

ویزای کاری آلمان

ویزای کار بسته به اقامت کوتاه مدت و یا بلند مدت صادر می شود. ویزای های کوتاه مدت برای اقامت های چند روزه تا چند ماهه در این کشور صادر می شود. برای سفرهای کاری کوتاه مدت به آلمان بهتر است ویزای اقامت کوتاه اخذ شود. ویزاها انواع مختلفی دارند:

ویزای کار آلمان تضمینی

ویزای کار آلمان برای کسانی صادر می شود که دارای سابقه کاری مفید و مرتبط با شغل خود باشند. برای این افراد داشتن یک مدرک تحصیلی و یا مدرکی که مهارت آن ها را تایید کند یکی از شروط پذیرش است. دانستن زبان آلمانی از جمله شرایطی است که بدون آن نمی توان به راحتی در این کشور کاری انجام داد به همین دلیل مدرک زبان از متقاضیان خواسته می شود. برای اقامت در آلمان تمکن مالی نیز ضرورت دارد زیرا تا زمانی که کاری پیدا شود باید بتوانند هزینه های ضروری خود را پرداخت کنند. داشتن جاب آفر و یا پیشنهاد شغلی از یک کارفرما به سهولت در کارها کمک می کند.

برای مهاجرت به آلمان بهتر است از بهترین مشاور مهاجرت به آلمان کمک بگیرید.

ویزای جستجوی کار آلمان

برای کسانی که می خواهند ویزای جستجوی کار بگیرند داشتن حداقل 5 سال سابقه ی کار در زمینه ی شغلی خودشان لازم است. این افراد علاوه بر داشتن مدرک زبان آلمانی باید بتوانند به اندازه ی شش ماه زندگی در آلمان سرمایه با خود به این کشور بیاورند. برای اطمینان دادن به این کشور باید مدرک تحصیلی معتبری ارائه کرد تا داشتن تخصص در این زمینه ثابت شود.

ویزای آوسبیلدونگ آلمان

بهترین ویزا برای نوجوانان و جوانان ویزایی است که پیش از گرفتن آن نیاز به گذراندن دوره های آموزش مهارت های شغلی در موسسات معتبر است. در این دوره برای گذراندن یک مهارت پذیرش انجام می شود و در این مدت دولت آلمان هزینه ی زندگی فرد را به عهده می گیرد. این ویزا حداقل مدرک دیپلم، تمکن مالی برای صرف هزینه ها و مدرک زبان را نیاز دارد. حداقل سن برای دریافت این مدرک حداقل 17 سال است.

ویزای خوداشتغالی آلمان

این ویزا برای کسانی قابل دریافت است که بخواهند بیزینسی برای خودشان در این کشور راه اندازی کنند. با این کار آلمان یک تجارت و سرمایه را جذب می کند. راه اندازی یک کسب و کار نیاز به سرمایه مورد نیاز دارد و مدرکی که بتواند قابلیت فرد را برای اداره ی این شغل تایید کند. یک طرح بیزینسی قابل اجرا و قوی نیز از دیگر شرایط اخذ این ویزا است.

ویزا بلوکارت آلمان

یکی دیگر از مجوزهای زندگی و کار در آلمان مجوز اقامتی به نام بلوکارت است. داشتن یک مدرک دانشگاهی و جاب آفر از کارفرمای آلمانی برای تایید پذیرش و گرفتن بلوکارت ضروری است. داشتن قرارداد کاری برای مشاغل مختلف در زمان گرفتن این ویزا ضرورت دارد. برای مشاغل معمولی 800/56 یورو و برای شغل هایی که نیروی کار در آن ها کمتر باشد 304/44 یورو است. زمانی که قرارداد کاری به پایان رسید تا 3 ماه مجوز برای ماندن در آلمان را دارید. بعد از 21 الی 33 ماه اقامت دائم آلمان به فرد داده می شود.

برای دریافت جاب آفر کانادا نیز میتوانید اینجا کلیک کنید.

ویزای کارآموزی آلمان

 با داشتن این ویزا که برای جوانان زیر 27 سال صادر می شود، آن ها می توانند اقامت رایگان، غذا و دستمزد بگیرند. اوپرها در کارهای خانه به خانواده های آلمانی کمک می کنند و در ازای آن می توانند با زبان و فرهنگ آن ها آشنا شوند. این ویزا از 6 ماه تا یکسال صادر می شود و برای کسانی که به دنبال فرصتی برای اقدام برای سایر ویزاها می باشند، مناسب است. از مزایای دیگر این ویزا یادگیری زبان آلمانی در یک محیط واقعی است. دوره های کارآموزی نیز برای دانشجویان فرصت خوبی برای اخذ ویزاهای مختلف کشور آلمان است. در این دوره ها علاوه بر یادگیری زبان می توان سابقه کار کسب کرد و برای اخذ انواع ویزاها تحقیق کرد.

ویزای کار ict

برای کسانی که در شرکت های بین المللی کار می کنند ویزایی صادر می شود که می توانند در شعبه های شرکت خود در آلمان و یا سایر کشورهای اتحادیه اروپا کار کنند. مدیران و نیروهای متخصص با داشتن ای سی تی کارت می توانند ویزا بگیرند.

شرایط مهاجرت کاری به آلمان

روش های مهاجرتی زیادی به آلمان وجود دارد. در همه ی این روش ها چند نکته ضروری است. داشتن مدرک زبان و تمکن مالی تا زمانی که یک فرد بتواند به در آمد برسد از شروط اولیه ی مهاجرت است. برای هر فردی هزینه های اولیه برای شروع مهاجرت لازم است. تعدادی از این هزینه ها در جدول زیر ذکر شده:

هزینه ویزای کار آلمان
75 یورو صدور ویزا
100 یورو صدور Blue Card
113 یورو صدور مجوز اقامت
124 یورو صدور مجوز اقامت (خوداشتغالی)
147 یورو صدور مجوز اقامت (نیروهای متخصص)

شرکت مهاجرتی اساطیر ویزا با پذیرش پرونده های حقوقی مهاجرت به آلمان برای تسهیل این کار به مراجعان عزیز خدمات ارائه می دهد.