وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

برای انجام کارهای مهاجرت به آلمان باید پرونده ی مربوط به مدارک مهاجرت تهیه شده و با توجه به انواع ویزاها مدارکی که از طرف اداره ی مهاجرت آلمان تعیین شده است مهیا شود. گرفتن وکیل برای پیگیری پرونده های مهاجرتی اجباری نیست ولی به دلیل آشنا بودن این افراد با قوانین به روز شده ی مهاجرتی وکلا می توانند شانس گرفتن ویزا را افزایش دهند. به دلیل پیری جمعیت و پایین بودن رشد جمعیت در کشور آلمان قوانین این کشور نسبت به دیگر کشورها کمتر سختگیرانه است. در سال 2022 در حدود 319 هزار ایرانی به این کشور مهاجرت کردند و به دلیل افزایش تقاضای مهاجرت ممکن است بررسی یک پرونده سال ها به طول انجامد و طولانی شدن این روند متقاضی را فرسوده کند. در صورتی که یک وکیل زبده کارهای مربوط به پرونده ی مهاجرتی را انجام دهد علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ها طی کردن این پروسه خسته کننده نمی شود و شانس دریافت ویزا افزایش پیدا می کند. این وکلا به دلیل تجربه و مهارت بالایی که دارند بهترین روش مهاجرتی را به مراجع خود پیشنهاد می دهند و در صورت نقص مدارک در اولین فرصت به شما اطلاع خواهند داد. می توان از تجربیات این وکلا در مواردی مانند تقویت رزومه، ترجمه مدارک، اخذ مدرک زبان، رزرو بلیط ها و شرایط بعد از مهاجرت استفاده کرد.

ویزای تلنت استرالیا

بهترین وکیل مهاجرت به آلمان

رزومه ی وکلا و تعداد پرونده های موفقی که دارند نشان می دهد وکیل تا چه اندازه در کار خود تبحر دارد. وکلای ماهر برای کار خود تلاش زیادی می کنند و اغلب گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی زیادی هم دارند. بهترین وکلا کسانی هستند که در اولین ملاقات حضوری به اندازه ی کافی برای مراجعان خود وقت می گذارند و تمامی قوانین و روند کار را به درستی برای آن ها شرح می دهند و در صورتی که فردی برای دریافت اقامت آلمان شانسی نداشته باشد به او اطلاع می دهند. وکلای پیگیر بدون اینکه کارهای خود را به موکلانشان بسپارند با نظم و دقت زیادی که دارند تمامی مسئولیت های خود را در اولین فرصت به انجام می رسانند و در صورت لزوم با موکلان خود تماس می گیرند. برای اطمینان از خوب بودن وکیل برای پیگیری پرونده ی خود با مراجعان قبلی او صحبت کنید و از شرایط کلی مربوط به گرفتن وکیل مهاجرت از قبل اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

هزینه ی وکیل مهاجرت به آلمان

پیگیری پرونده های مهاجرتی یک کار تمام وقت به حساب می آید. برای انجام این کار نیاز به فرستادن مدارک و رفت و آمد به سفارت هست به همین دلیل وکلایی که این کار را به عهده می گیرند بسیار پر مشغله هستند و هزینه و زمان زیادی را برای هر کدام از موکلان خود صرف می کنند. تعیین میزان هزینه های مربوط به مهاجرت از طرف وکلا و یا موسسات مهاجرتی با در نظر گرفتن انواع شاخصه ها مانند، شرایط و رزومه ی افراد، روش مهاجرت، تعداد افراد خانواده و دیگر موارد مشخص می شود. برای اطلاع دقیق درباره ی انواع ویزاها و هزینه های مربوط به پرونده های مهاجرتی با گروه اساطیر ویزا تماس بگیرید.

وکیل مهاجرت تحصیلی در آلمان

دلایلی مانند، کیفیت بالای آموزش، هزینه ی پایین تحصیل، اعتبار دانشگاه ها و موسسات آموزشی این کشور باعث شده است بسیاری از دانشجویان این کشور را برای ادامه ی تحصیل انتخاب کنند. برای کسانی متقاضی تحصیل در این کشور هستند پیش از هر چیز انتخاب رشته و دانشگاهی که قصد تحصیل در آن را دارند مهم است بعد از آن باید اطلاعاتی درباره ی شرایط و مدارک مورد نیاز به دست بیاورند. وکیل مهاجرتی به دلیل اطلاع کامل درباره ی شرایط مربوط به اخذ پذیرش از دانشگاه های مختلف اطلاعات کافی دارد و بهترین دانشگاه را به مراجعان پیشنهاد می دهد. وکیل همچنین برای انجام مراحل بعد از گرفتن پذیرش مانند مجوز کار نیمه وقت، محل سکونت و ارتباط با دانشجویانی که در آلمان مشغول به تحصیل هستند به متقاضی کمک می کند.

مشاوره مهاجرت کاری به آلمان

افراد زیادی به دلیل بازار کاری امن و دریافت حقوق مناسب جذب بازار کار در آلمان می شوند. دولت آلمان نیز برای گسترش اقتصادی متخصصان زیادی را برای انجام کارهای مختلف جذب می کند. برای دریافت ویزای کاری در آلمان باید از یک کارفرمای آلمانی پیشنهاد کار دریافت کرد. برای سهولت در اخذ این نوع ویزا بهتر است با وکیل مهاجرت کاری به آلمان مشورت کنید. این وکلا آشنایی کامل درباره ی اخذ اقامت دائم برای متخصصان و اقامت های موقت برای کارگران از طرف دولت آلمان را دارند و مانع از سرگردانی متقاضیان بعد از مهاجرت به این کشور می شوند.

وکیل مهاجرتی به آلمان از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در آلمان به دلیل شرایط اقتصادی مطلوبی که این کشور دارد یکی از روش های امن برای مهاجرت به این کشور است. با ایجاد یک کسب و کار موفق درآلمان می توان به شکل کاملا تضمینی برای دریافت اقامت از این کشور اقدام کرد. برای سرمایه گذاری در آلمان حداقل سرمایه وجود ندارد ولی بهتر است 360000 یورو برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. برای سرمایه گذاری درآلمان بهتر است با قوانین مربوط به مالیات و سرمایه گذاری در این کشور به خوبی آشنایی داشته باشید. وکیل مهاجرت از قوانین مربوط به انواع سرمایه گذاری ها به خوبی آشنایی دارد. برای آشنایی با بازار کار و نیازهای آلمان با وکلای متخصص در این زمینه مشورت کنید.

وکیل مهاجرت از طریق ازدواج به آلمان

متقاضیانی که قصد دارند از طریق ازدواج با فردی که تبعه ی آلمان است وارد این کشور بشوند باید درباره ی قوانینی که آلمان برای این نوع مهاجرت ها در نظر گرفته است اطلاع کافی داشته باشند. یکی از مهمترین شاخصه ها حمایت مالی از خانواده از نظر اقتصادی است. پیش از تصمیم به مهاجرت از این طریق، با وکلای مهاجرت به این کشور درباره ی انواع قوانین صحبت کنید و اطلاعات لازم را به دست بیاورید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت اساطیر تماس بگیرید.