ویزای استارت آپ استرالیا

ویزای استارتاپ استرالیا استرالیا برای کسانی که شرایط تعریف شده از طرف اداره ی مهاجرت به استرالیا را دارا باشند، صادر می شود. این افراد با یک ایده ی نو در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند که شامل، تجاری سازی یک سرویس و یا محصول در استرالیا و یا کار بر روی گسترش یک کمپانی و بیزینس در این کشور می باشد.

ایده ی یک فرد نمی تواند در زمینه ی ساخت و ساز، استخدام نیروی انسانی، خرید بیزینس یا حق امتیاز انحصاری یک شغل باشد و استرالیا اجازه ی این کار را به صاحبان مشاغل نمی دهد.

شرایط ویزای استارتاپ استرالیا

شرایط عمومی برای اخذ ویزای استارتاپ استرالیا وجود دارد این شرایط از حداکثر 55 سال سن، آیلتس 6 برای نفرات اصلی و 5/4 برای همراه افراد بالای 18 سال سن است.

برای دریافت این ویزا باید از یک سازمان نامه ی ساپورت دریافت کنید. برای نفر اصلی پیاده کردن ایده بعد از ورود به استرالیا جزئی از شروط است. این کار باعث می شود فرد بتواند برای همسر و فرزندان خود اقامت بگیرد.

اقامت از طریق ویزای استارتاپ استرالیا

برای دریافت این ویزا باید یک نفر در استرالیا شما را حمایت کند و فرد حمایت کننده بر اساس توافقی که صورت می گیرد باید به اداره ی مهاجرت مراجعه کند و دعوت نامه ای برای متقاضی ویزا بفرستد. دریافت دعوت نامه بخش مهمی است که برای تسریع در روند کارها بسیار مناسب است.

یکی دیگر از راه های مهاجرت استفاده از ویزای تلنت استرالیا است که میتوانید شرایط اخذ آن را از اینجا مطالعه کنید.

هزینه ی ویزای استارتاپ استرالیا

بسته به شرایط ایالت و اداره ی مهاجرت مدت زمان دریافت این ویزا 2 سال است. برای این ویزا باید هزینه ی قانونی به دولت استرالیا پرداخت شود. برای متقاضی اصلی مبلغ 4115 دلار استرالیا، برای همراه 2060 دلار استرالیا و برای هر کدام از فرزندان 1030 دلار استرالیا باید پرداخت شود. این هزینه ها باید مستقیما به دولت استرالیا پرداخت شود و هزینه ی وکیل و دیگر هزینه ها جدا محاسبه می شود.

شرایط ویزای استارتاپ استرالیا

ویزای استارت آپ استرالیا یک ویزای 5 ساله است. در این مدت باید به مدت 2 سال روی ایده ی اصلی خود کار کرده باشید و بعد از 3 سال از زمان دریافت ویزا می توانید برای اقامت دائم خود تقاضا ارسال کنید. در هنگام ثبت این پرونده می توانید در داخل و یا خارج از خاک استرالیا باشید. برای گرفتن اقامت دائم باید به نکاتی توجه کنید و در صورت دارا بودن این شرایط برای اخذ اقامت درخواست بدهید.

این شرایط شامل گذشت 3 سال از ویزا و 2 سال از نوآوری و پیاده سازی کسب و کار و اثبات نوآوری است که برای آن باید دو شرط، داشتن دو شاخص موفقیت و یا یک شاخص موفقیت و سه شاخص حمایت کننده ی موفقیت را رعایت کرد. شاخص های موفقیت دارای شرایط به خصوصی است. استخدام دو شهروند استرالیا، ایجاد درآمد حدود 300 هزار در یکسال، جذب سرمایه بابت ایده، مشارکت با یک پروژه با دانشگاهی در استرالیا و اجرای ایده با حداقل 2 میلیون دلار از جمله شرایطی است که باید رعایت شود. ایده باید بر اساس تجاری سازی محصول و یا خدمات جدید و یا سرمایه گذاری بر روی یک بیزینس و کمپانی باشد که از قبل وجود داشته است.