وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

انجام مراحل مربوط به مهاجرت به استرالیا نیاز به تجربه برای سهولت و سرعت در روند اخذ انواع ویزا دارد. ممکن است با به دست آوردن اطلاعات کلی درباره ی این مراحل افراد ترغیب شوند این مسیر را بدون کمک دیگران طی کنند ولی به دلایلی چون آماده کردن مدارک و رفت و آمد برای انجام برخی کارها این دوران خسته کننده می شود. انجام کارهای تخصصی دریافت ویزا و تشکیل پرونده ی مهاجرتی با همراهی یک وکیل مهاجرت با آسودگی خیال انجام می شود. وکلای مهاجرتی به طور رسمی از دولت استرالیا اجازه ی پیگیری امور مهاجرتی را دارند. این افراد در دولت استرالیا به وکیل ما شهرت دارند. به جزء وکلایی که از طرف دولت استرالیا به رسمیت شناخته شده اند فرد دیگری نمی تواند این مسئولیت را به عهده بگیرد زیرا این کار غیر قانونی است.

ویزای تلنت استرالیا

ویژگی های وکیل مورد تایید دولت استرالیا

هیچ گونه الزامی وجود ندارد که برای طی کردن پروسه ی مهاجرتی بدون وکیل مهاجرتی اقدام کنید ولی برای راحتی در گذراندن این مراحل همراهی یک وکیل زبده به اطمینان و آرامش مهاجران کمک می کند. وکلای رسمی مهاجرت ویژگی های زیادی دارند که برای انجام وظایف متعدد آن ها، ضروری است. برای افرادی که به مهاجرت گرایش دارند دنبال کردن قوانین مربوط این واقعیت را نشان می دهد که این قوانین از طرف دولت استرالیا مدام در حال تغییر است. اطلاع از قوانین جدید که بدون اطلاع افراد تغییر می کند برای طی کردن این پرسه به منظور منحرف نشدن از مسیر مهاجرت ضرورت دارد. وکلایی که مورد تایید دولت استرالیا باشند با صرف هزینه و زمان زیاد باید در دوره های مهاجرتی که به صورت اجباری برای آن ها برگزار می شود شرکت کنند. این وکلا از جدیدترین قوانین مهاجرتی اطلاع کامل دارند و شرایط مربوط به اخذ هر کدام از ویزاها ، ویزا کار استرالیا ، ویزای تلنت و…  را به خوبی می دانند. سازمانی به نام MARA دوره های مهاجرتی را برگزار می کند و وکلای مهاجرتی را موظف به شرکت در این دوره ها می کند و سالانه مدارک این افراد را با گذراندن دوره ها تمدید می کنند.

این وکلا به منابع تفسیر قوانین دسترسی دارند. تمامی بندهایی که میزان دخالت وکیل را در پرونده ی مهاجرتی مشخص می کند در این قوانین شرح داده می شود. این افراد با تکمیل مدارک مراحل مختلف مهاجرتی را به وکالت از متقاضیان مهاجرت انجام می دهند. اغلب این وکلا در کانون وکلای استرالیا عضویت دارند و در صورتی که مشکلی برای پرونده ایجاد شود بدون نام بردن از موکل خود این مشکل را با وکیلان استرالیایی در میان می گذارند و راه حل مناسب را از آن ها جویا می شوند. شرکت در دوره هایی که کانون وکلا در استرالیا برگزار می کنند برای این اعضا نیز اجباری خواهد بود تا بتوانند با قوانین به روز دولت استرالیا درباره ی مهاجرت آشنایی کافی پیدا کنند.

مشکلات مراجعه به وکلای نامعتبر

افرادی به صورت تجربی اقدام به پیگیری پرونده های مهاجرتی می کنند این افراد وکیل رسمی مهاجرت و مورد تایید این دولت نیستند. قوانین استرالیا پیگیری و ثبت پرونده های مهاجرتی را فقط از طریق وکلای رسمی و مورد تایید قبول می کند. وکلای پرونده های مهاجرتی اقامت این کشور را دارند و تحصیلات خود را با گرایش حقوق مهاجرت در استرالیا گذرانده اند. به این وکلا به اصطلاح وکلای MARA می گویند. طبق قوانین دولت استرالیا وکیلی که به صورت رسمی از طرف این دولت اجازه ی پرونده های وکالتی را نداشته باشد و به این کار اقدام کند طبق قوانین مهاجرتی 283 به دو سال حبس محکوم خواهد شد. قانون 284 مهاجرت به استرالیا برای کسانی که به طور رسمی برای مهاجرت به این کشور تبلیغ می کنند و مجوزهای لازم را ندارند 2 سال حبس در نظر گرفته است و در صورتی که پولی برای پرونده های مهاجرتی دریافت کنند به 10 سال حبس محکوم می شوند.

هزینه ی وکیل مهاجرت به استرالیا

در اولین گام برای اطمینان از قانونی بودن فعالیت وکیل خود به سایت MARA مراجعه کنید و استعلام بگیرید. سرچ نام و نام خانوادگی وکیل به لاتین برای اطمینان از ثبت نام او در سایت ضروری است. اطلاعات کامل و عکس وکلا در این سایت ثبت شده است و به راحتی می توان از تایید این وکیل توسط دولت استرالیا اطمینان حاصل کرد. یکی از مهمترین سوالات افراد در زمان شروع کارهای مهاجرتی هزینه های مربوط به پرونده است. زمانی که وکلای مورد تایید این کشور پرونده را برای ثبت بفرستند و مشکلی در روند انجام کارها پیش بیاید می توانید از طرف بیمه حق و حقوق ضایع شده ی خود را دریافت کنید. این در صورتی است که نام وکیل به صورت رسمی در مارا ثبت شده باشد و در غیر اینصورت هیچ گونه وجهی به عنوان خسارت پرداخت نمی شود. با ارسال یک ایمیل به Mara Agent می توانید از ارسال پرونده ی خود توسط وکیل به اداره ی مهاجرت اطمینان حاصل کنید. بهتر است قبل از بستن هر گونه قرارداد با وکیل صحبت کنید و سوالات مربوط به مهاجرت را بپرسید وکلای خبره از جواب دادن به سوالات طفره نمی روند و قوانین را به طور کامل برای شما شرح می دهند. در صورتی که واجد شرایط مهاجرت نباشید وکیل بدون دریافت وجه اضافی این مطلب را به شما می گوید.

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا

برخی از افراد شانس بالایی برای دریافت ویزا و مهاجرت ندارند در صورتی که وکیل درستکار و خبره باشد به راحتی این موضوع را از طریق مدارک موجود در پرونده تشخیص می دهد و به متقاضی اعلام می کند. پیگیری پرونده های مهاجرتی علاوه بر نظم نیاز به دقت زیادی دارد زیرا ارسال نکردن به موقع این مدارک ممکن است زمان مشخص شده را منقضی کند و دیگر ارسال مدارک مورد تایید سیستم قرار نگیرد. وکلای با سابقه صفر تا صد کارهای مهاجرتی را به عهده می گیرند و برای انجام کارها وظایف خود را به متقاضی واگذار نمی کنند. این وکلا سعی می کنند برای کارهای حساس بدون واسطه با موکلان خود در ارتباط باشند و آن ها را در جریان آخرین وضعیت قرار دهند. برای انجام خدمات حقوقی مربوط به مهاجرت به استرالیا با گروه اساطیر ویزا تماس بگیرید.

راهنمای انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

شاید برای شما این سوال پیش آید، آیا برای مهاجرت به استرالیا نیاز به وکیل مهاجرت به استرالیا است؟ الزامی در انتخاب وکیل مهاجرت برای مهاجرت نیست ولی اگر وکیل با تجربه ایی داشته باشید شانس شما برای مهاجرت بیشتر می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران صحبت کنیم.

وکیل مهاجرت استرالیا چه کسی است؟

وکیل مهاجرت استرالیا شخصی است که دولت استرالیا به آن اجازه داده امور مهاجرت شما در استرالیا را انجام دهد. نام این وکیل مارا است. تنها وکیل مهاجرت استرالیا امکان انجام امور مهاجرت شما را برعهده دارد و استفاده از افراد دیگر برای این کار غیرقانونی است.

ویژگی‌ های وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران ویژگی هایی دارد که باید بر این ویژگی ها اشراف کامل داشته باشد.

1- از تغییرات زیاد قوانین مهاجرت کردن اطلاع کامل داشته باشد.

سوالات متداول

آیا داشتن وکیل برای مهاجرت به استرالیا واجب است؟

خیر. به جهت سخت بودن قوانین استرالیا، اگر می خواهید شانس بیشتری برای اخذ ویزا داشته باشید، بهتر است وکیل داشته باشید. وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران کمک بسیار شایانی به شما در جهت تکمیل کردن و ترجمه مدارک می کند.

مقدار هزینه مورد نیاز جهت مهاجرت به استرالیا چه میزان است؟ 

با توجه به روشی که مد نظر دارید مهاجرت کنید و تعداد نفرات اعضای خانواده که قصد مهاجرت دارند، این مقدار متفاوت است. وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران به خووبی شما را در این زمینه راهنمایی می کند.

بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا چگونه قابل تشخیص است؟

تاییدیه MARA و متخصص بودن در زمینه مهاجرت به استرالیا از ویژگی های بهترین وکلای استرالیا است. پرتجربه بودن و داشتن پرونده های موفق نشان می دهد، وکیل خوبی در جهت مهاجرت به استرالیا است.

وکیل مهاجرت به استرالیا از ایران باشد یا از خود استرالیا؟

چندان فرق نمیکند از کجا وکیل بگیرید، اما بدانید دسترسی داشتن به وکیل خیلی مهم است. پس بهتر است با وکلای ایرانی مهاجرت در ارتباط باشید.

چرا مهاجرت به استرالیا

به طور کلی استرالیا از کشور های محبوب بین مهاجران است کشوری با اقتصاد قوی و زمینه ی کاری فراوان و از همه مهم تر مهاجر پذیر بودن این کشور است. استرالیا جز شش کشور پهناور جهان است که شرایط آب و هوایی آن عالی و زبان رسمی آن انگلیسی است. این کشور از لحاظ سیستم آموزشی جز بالاترین رتبه های دانشگاه در جهان را دارد. و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که این کشور را برای مهاجران محبوب کرده است. اگر شما هم علاقه مند به مهاجرت به استرالیا هستید ما را در ادامه این مطلب دنبال کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با روش های مهاجرتی ، راه های اخذ ویزا ، هزینه های مهاجرت به استرالیا و… آشنا کنیم و سعی میکنیم تعدادی از سوالات متداول در ارتباط با مهاجرت به استرالیا را پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین روش های مهاجرت به استرالیا 2023

با روش های مختلفی میتوان به استرالیا مهاجرت کرد و اقامت دائم گرفت اما پرطرفداترین روش ها ، مهاجرت تحصیلی به استرالیا ، مهاجرت کاری به استرالیا و همچنین مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا است. تمامی روش ها امکان اقامت دائم دارند اما این روش ها در چند سال اخیر بیشترین مهاجر را داشته است. البته مهاجرت سرمایه گذاری نیاز به هزینه و سرمایه ی زیادی دارد که هر کسی از پس این مبالغ بر نمی آید و افراد خاص میتوانند از این طریق وکیل مهاجرتی در تهران  با سرمایه گذاری در استرالیا اقامت بگیرند.

اما روش های مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری بهترین امکان برای جوانان 30 تا 40 سال است. که در ارتباط با این روش ها توضیحات بیشتری ارائه خواهیم کرد.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

کشور استرالیا از لحاظ سطح دانش و دانشگاه جز صد کشور برتر جهان میباشد که در سالهای اخیر تعداد دانشجویان مهاجر به این کشور بسیار زیاد بوده است. مهاجرت تحصیلی به کشور استرالیا کار مشکلی نیست و تنها با کمک بهترین وکیل مهاجرت در تهران میتوانید با امتیاز بالایی مهاجرت کنید. مهاجرت تحصیلی در هر مقطعی امکان پذیر است که میتوانید اطلاعت کامل تر مربوط به مهاجرت تحصیلی به استرالیا را در این قسمت مطالعه کنید.

بهترین رشته برای تحصیل در استرالیا رشته های مهندسی و کامپیوتر است که دانشجویان را به خود جذب میکند . از این لحاظ که بعد از دریافت مدرک زمینه شغلی در این رشته زیاد است و به راحتی میتوان شغل پیدا کرد  یزای دائم گرفت.جز بهترین رشته هاست. اما دیگر رشته ها مانند حسابداری ، مدیریت ، داروسازی ، دندانپزشکی و پزشکی نیز طرفداران خود را دارد . بسته به نوع رشته تحصیلی و هوش و مدرک متقاضی باید رشته تحصیلی را انتخاب کرد برای این انتخاب باید حتما از مشاوره های وکیل بهره مند شوید.

سوالات متداول مهاجرت تحصیلی

  1. برای مهاجرت تحصیلی به مدرک زبان نیاز است؟

بله برای مهاجرت تحصیلی در استرالیا حتما باید یک مدرک معتبر مانند آیلتس با نمره قابل قبول داشته باشید. تا بتوانید امتیاز بالا بگیرید و راحت تر ویزای تحصیلی دریافت کنید.

  1. هزینه اقدام به ویزای تحصیلی چقدر است؟

هزینه ها با توجه به مقطع و دانشگاه و رشته تحصلی متفاوت است اما چیزی که برای همه یکسان است هزینه لازم برای تشکیل پرونده مهاجرتی ، تمکن مالی ، هزینه حداقل یکسال زندگی در استرالیا و…. قیمت ها متغییر است پس برای دریافت قیمت دقیق تر تماس بگیرید.

  1. امکان کار کردن در هنگام تحصیل وجود دارد؟

بله برای دانشجویان میتوانند در هر دو هفته حدود 40 ساعت کار نیمه وقت و در طول تعطیلات به طور تمام وقت کار کنند.

  1. برای تحصیل در مقطع دکترا کانادا بهتر است یا استرالیا؟

هر دو کشور برای مقطع دکترا خوب است ولی از لحاظ هزینه تحصیل درکانادا خیلی ارزان تر از تحصیل در استرالیا است.

اخذ ویزای کاری استرالیا

دریافت ویزای کار و اقامت در سترالیا از ساده ترین راه های مهاجرت است . در سالیان اخیر به دلیل کرونا ، استرالیا تعداد زیادی از نیروی کار خود را با مهاجران تکمیل کرده است. اما ویزای های کاری به قدری پیچیده و زیاد هستند که حتما باید از یک وکیل مهاجرتی در تهران کمک بگیرید.اگر قصد مهاجرت کاری به استرالیا را دارید برای اطلاع از هزینه ، مدارک و…. با ما در تماس باشید.

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای مهاجران کاری پیش می آید این است که محبوب ترین شغل ها در استرالیا چیست؟ طبق آخرین تحقیقات مشاغل در حوزه های مدیریت ، ادبیات ، مهندسی ، امور مالی و حقوق و مشاوره و… بیشترین طرفدار در استرالیا را دارد . البته همه ی تخصص ها مهم هستند و میتوانند در استرالیا مشغول کار شوند اما امتیاز بندی آنها متفاوت است. برای اطلاعات کامل تر با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول مهاجرت کاری به استرالیا

  1. برای ویزای کار باید مدرک دانشگاه معتبر داشته باشیم؟

بله برای ویزای کار نیاز به امتیاز بالا دارید که یکی از راه های کسب امتیاز داشتن مدرک دانشگاهی خوب است.

  1. برای ویزای کار نیاز به سابقه کار ست؟

بله باید حداقل یکسال سابقه داشته باشید ولی اگر سابقه ی طولانی تری داشته باشید امتیاز بهتری دریافت میکنید.

  1. پیداکردن شغل در استرالیا سخت است؟

بستگی به شرایط متقاضی دارد اگر قبلا در استرالیا کار کرده باشد و تجربه کار و یا همان تجربه محلی داشته باشد . پیداکردن کار جدید سخت نیست.

جدول امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا 2023

به طور کلی برای مهاجرت به بعضی از کشورها نیاز به کسب امتیاز هستید که این امتیاز ها را برحسب یک سری قوانین تعیین میکنند در ادامه جدول امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا را ارائه میدهیم. برای مهاجرت به استرالیا تنها برای یک نوع ویزای سرمایه گذاری و چهار نوع ویزای کاری باید حداقل 65 امیتاز کسب کنید.

ویزای 188 نوعی ویزای سرمایه گذاری است . که تنها از طریق 15 آیتم جدول امتیاز بندی میتوانید حداقل 65 امتیاز کسب کنید از این 15 مورد 8 گزینه مربوط به خارج از استرالیا و 7 مورد بعدی مربوط به داخل استرالیا میباشد. البته ویزای کاری 189 ، ویزای کاری 190 ، ویزای کاری 491 و ویزای کاری 489 راه هایی ساده برای مهاجرت به استرالیا هستند که نیاز به امتیاز حداقلی هستند . راه های کسب این امتیاز را میتوانید در جدوال مطالعه کنید.

 

سن

18-24

25-32

33-39

40-44

25

30

25

15

 

مدرک زبان

آیتلس 6

آیتلس 7

آیتلس 8

0

10

20

 

مدرک تحصیلی

دکترا

فوق لیسانس

لیسانس

فوق دیپلم

20

15

10تا15

10

 

سابقه کار در کشور خود

کمتر از3

3تا5

5 تا8

8 به بالا

0

5

10

15

 

 

سابقه کار در استرالیا

کمتر از1

1تا2

3 تا 4

5 تا 7

8 به بالا

0

5

10

15

20

کسب این امتیاز ها به شرایط فردی مربط است و برای مهاجرت راحت تر بهتر است که سی کنید امیتاز بالاتری بگیرید. به هر حال یکی از بهترین ویزاها ، ویزای 188 سرمایه گذاری استرالیا است که به مدت 4 سال داده میشود و بعد از آن ممکن است به اقامت دائم نیز تبدیل شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزاها و نوع دریافت آنها لینک های ارائه شده را کلیک کنید.

انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا در تهران

برای افرادی که قصد مهاجرت دارند اولین موضوعی که به آن فکر میکنند داشتن یک وکیل مهاجرت است . اما سوالات مبهمی برای اکثر افراد به وجود میآید که ما سعی کردیم تعدادی از این ابهامات را رفع کنیم. آیا برای مهاجرت به استرالیا نیاز به وکیل است؟ وکیل مهاجرتی چه کاری برای ما میکند؟ هزینه وکیل چقدر است؟ بدون وکیل هم میتوان اقدام به مهاجرت کرد؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت برای اقدام به مهاجرت هیچ الزامی برای داشتن وکیل نیست اما مهاجرت کار ساده ای نیست و بهتراست از تخصص و تجربه وکیل مهاجرتی کمک بگیرید تا دچار دیپورتی و… نشوید. البته انتخاب وکیل خوب خود یک معضل بزرگ است پیشنهاد ما انتخاب بهترین وکیل مهاجرتی در تهران از گروه مهاجرتی اساطیر میباشد.

برای اقدام به مهاجرت برای کشوری مانند استرالیتا بهتر است از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید این کشور ، کشوری قانون مند و سخت گیر است و برای هر مورد کوچکی ممکن است درخواست شما را رد کند. وکیل ها از جدیدترین تغییرات قانون و شرایط کشور مهاجر پذیر اطلاع دارند و میتوانند با استفاده از تخصص و تجربه ای که دارند شما را در امر مهاجرت یاری کنند. در ارتباط با هزینه وکیل هم نیز باید گفت که هزینه وکیل در مقابل سایر هزینه های مهاجرت بسیار ناچیز است پس در این مورد ریسک نکنید و از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید.

مزایای مهاجرت به استرالیا

افرادی که قصد مهاجرت دارند معمولا کشورهایی را انتخاب میکنند که اقتصاد قوی و یا سطح دانش بالایی داشته باشد . کشور استرالیا از آن کشورهایی است که از لحاظ اقتصادی بسیار قوی و نرخ بیکاری پایینی دارد.

از لحاظ سطح دانش و رتبه دانشگاه جز 100 دانشگاه برتر جهان میباشد که از طریق تحصیلی مهاجرت به این کشور زیاد است. کشوری کاملا امن برای در سنی میباشد که میتوان با خیال راحت تنها مهاجرت کنید و در این کشور چهار فصل زندگی پیشرفته ای را تجربه کنید.

هزینه مهاجرت به استرالیا 2023

به طور کلی مهاجرت به هر کشوری نیاز به صرف هزینه ست و بسته به نوع ویزا و کشور مقصد این هزینه ها متغییر است و اما چیزی که در همه ی مهاجرت ها به استرالیا ثابت است هزینه ویزا ، هزینه مدرک زبان ، هزینه وکیل مهاجرتی ( اجباری نیست) ، هزینه حسابرسی و کارشناسی و…

با توجه به قیمت دلار در این روزها نمیتوان هزینه ی دقیق برای مهاجرت را مشخص کرد . به خصوص برای ما ایرانیان که دلار بسیار گران است بهتر است با وکیل در ارتباط بشید تا هزینه های بی مورد انجام ندهید. و حتی میتوانید قیمت حدودی هر ویزا و نوع مهاجرتی را از وکیل های مهاجرتی در تهران جویا شوید. به روزترین اطلاعات از هزینه ویزا را از گروه مهاجرتی اساطیر بپرسید.