ویزای ثبت شرکت در کانادا

اگر دارای بیزینسی در ایران هستید یا خویش فرما میباشید شامل هر رشته و تخصصی از جمله پزشکان، مدیران، صاحبان جواز کسب و صاحبان شرکتهای خصوصی، بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی و انتقال سرمایه به کانادا ، در سریعترین زمان ممکن میتوانید ویزای کار کانادا و در ادامه اقامت دائم کانادا را بدست آورید.

برنامه ی مهاجرتی کانادا برای مدیران شرایطی مانند سن بالا، مدارک تحصیلی زیر لیسانس و عدم نیاز به مدرک زبان نیز در نظر گرفته است. مدیرانی که این ویزا را دریافت می کنند، می توانند فرزندان و خانواده را نیز همراه با خود به کانادا ببرند.

این مهاجرت به برنامه انتقال درون شرکتی نیز معروف است و مانند سرمایه گذاری در کانادا نیاز به صرف هزینه ی زیاد ندارد.

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

برنامه ICT برنامه مهاجرتی است که به صورت موقت در نظر گرفته شده است. این اقامت به مرور زمان می تواند به صورت دائم در بیاید. این برنامه با LMIA نیز ارتباط دارد که مخفف گزارش رسمی از سوی سازمان کار و امور توسعه ی انسانی است. این سازمان می تواند یک پیشنهاد شغلی را رد یا قبول کند.

در این زمینه وظیفه به کارفرمایان کانادایی محول شده است آن ها می توانند این نامه ی پذیرش را به مهاجرانی که قصد راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارند بدهند و یا پیشنهاد این افراد را رد کنند. این نظارت به این دلیل اتفاق می افتد که نشان دهد فردی که قصد فعالیت اقتصادی در کانادا را دارد تاثیر مثبتی در اقتصاد این کشور خواهد گذاشت. همچنین بررسی می شود شغل هایی که نیروهای بومی در این کشور می توانند انجام دهند، به نیروهای خارجی واگذار نمی شود.

مهاجرت مدیران به کانادا

ICT یا برنامه انتقال درون شبکه ای در کانادا شرایط خاص خود را دارد. مدیر متقاضی این طرح باید در ایران به مدت یک سال فعالیت اقتصادی در یک شرکت ثبت شده به صورت رسمی داشته باشد که بیمه ی سه کارمند شرکت، می تواند این ادعا را برای اداره ی مهاجرت به اثبات برساند. داشتن دانش تخصصی و سمتی مانند مدیر ارشد برای این نوع مهاجرت ضروری است. ارائه مدارک سابقه کاری حداقل یک ساله در سه سال اخیر برای کانادا مهم است. مجوزی که برای مدیران صادر می شود موقت است ولی در سال های بعد می توانند اقامت دائم بگیرند. شرکتی که فرد راه اندازی می کند باید سالانه مبلغ 200/000 دلار بازده مالی داشته باشد.

برای گرفتن انتقال از شعبه مرکزی یک شرکت در ایران به نمایندگی شعب آن به کانادا نیز می توان ویزای ICT  گرفت. شغلی که فرد متقاضی در کشور خود دارد باید با شغلی که در کانادا می پذیرد یکی باشد زیرا تجربه ی کاری در این زمینه بسیار مهم است. طرح بیزینس قوی مانند شرایط اخذ ویزا کارآفرینی کانادا برای این شرکت بسیار ضروری است و کارآمدی این طرح توسط اداره ی مهاجرت باید تایید شود. این شرکت باید یکی از تبعه های کانادایی را به مدت حداقل یکسال به استخدام خود درآورد.

برنامه مهاجرتی ict

 از طریق برنامه های انتقال درون شرکتی، کانادا نیروهای زبده را برای بهبود مدیریت و بالا بردن توان رقابت به این کشور جذب می کند. شرایط جذب این افراد به روابطی که کانادا با کشورهای این مدیران دارد، بستگی زیادی خواهد داشت. این کار برای تسهیل امور اجرایی مربوط به نمایندگی های شرکت های خارجی در کانادا صورت می گیرد و باعث رشد اقتصادی می شود. انجام این کار به صورت موقت نیز به بررسی وضعیت بازار کانادا برای رقابت با مدیران این کشور نیز کمک می کند.

برنامه انتقال درون شرکتی کانادا

شرکتی که قصد انتقال آن به کانادا را دارید باید شرایط مخصوص به خود را داشته باشد. شرکت باید واحد تجاری را برای انجام کار در این کشور راه اندازی کند. برای انجام پروژه های اقتصادی شرکت باید یک برنامه درست و واقع بینانه داشته باشید. توانایی مالی برای انجام کار و پرداخت خسارت مشتریان از شروط اداره ی مهاجرت است.

مدت زمان مجوز کار با برنامه انتقال بین شرکتی ICT

این مجوز برای اقامت در کانادا یکساله است و بعد از آن باید برای اقامت دائم اقدام کنید. شرکت کانادایی و شرکتی که مدیر در آن در فعالیت داشته است باید ارتباط و تعامل خوبی با هم داشته باشند. شعبه ی جدید باید فعالیت اقتصادی مفیدی مانند تولید کالا و یا ارائه ی خدمات را داشته باشد. شرکت جدید باید کارمندانی را به کار بگیرد و یکی از آن ها حتما باید تبعه کانادا باشد. 7 سال اجازه ی کار و فعالیت به مدیران داده می شود و برای افرادی که دانش تخصصی داشته باشند 5 سال اجازه ی اقامت صادر می شود. برای تمدید این مهلت قانونی فعالیت تمام وقت در شرکت خارج از کانادا مدنظر است.

مدارک عمومی برای انتقال درون شرکتی کانادا ICT

 مدارک عمومی برای متقاضیان این مهاجرت باید ارائه شود. مدارکی باید به صورت ترجمه شده فرستاده شود. این مدارک شامل، شناسنامه همسر و فرزندان ( زیر 22 سال) ، کارت پایان خدمت، قباله ازدواج، صفحات اول و مهردار پاسپورت، اساسنامه شرکت و جواز کسب، استعلام لیست بیمه متقاضی و پرسنل شرکت او، اسناد ملکی، مدرک تحصیلی، مدارک فنی و حرفه ای و دیگر اسناد می شود.

مدارک تخصصی برای انتقال درون شبکه ای کانادا ICT

اثبات شاغل بودن در یک شرکت خارج از کانادا که در این کشور شعبه داشته باشد، ضروری است. ارائه مدارکی که نشان دهد در سه سال گذشته حداقل به مدت یکسال در شغل مورد نظر به صورت حرفه ای و تمام وقت اشتغال داشتید برای اداره ی مهاجرت مهم است. باید ثابت کنید در شرکت مورد نظر به صورت فعال به کار مشغول بوده اید و طرح بیزینسی شما برای کانادا سودآور است.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا چقدر هزینه دارد

اقامت از طریق ثبت شرکت در کانادا

شرایط و مدارک ثبت شرکت در کانادا