سرمایه گذاری در استرالیا

کشور استرالیا به دلیل شرایط آب و هوایی، چشم اندازهای زیبا، کیفیت بالای زندگی و ثبات در امنیت و اقتصاد یکی از کشورهایی است که برای اقامت دائم مطلوب به نظر می رسد. برای دریافت پاسپورت و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، استرالیا یکی از کشورهای محبوب برای متقاضیان واجد شرایط است. برای سرمایه گذاری در این کشور بهتر است اطلاعات کلی درباره ی شرایط داشته باشید و بعد برای اخذ ویزا اقدام کنید.

ریسک مصادر اموال در استرالیا

برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در استرالیا باید درباره ی ریسک مصادره اموال و میزان حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی بیشتر بدانید. ریسک سرمایه گذاری در این کشور پایین است و احتمال اینکه دولت اموال سرمایه گذاران را مصادره کند در حد 1 درصد است. این دلایل باعث اطمینان سرمایه گذار خارجی درباره ی فعالیت اقتصادی در این کشور می شود.

میران کنترل فساد در استرالیا

در کشور استرالیا فساد اداری و تجاری در حد زیادی کنترل شده است. یکی از برنامه های مهم دولت پایین آوردن نرخ فساد برای ایجاد حاشیه ی امن سرمایه گذاران داخلی و خارجی است. موفقیت دولت در این امر باعث افزایش نرخ رشد اقتصادی در استرالیا شده است و پویایی و رونق این کشور اعتبار جهانی برای استرالیا به همراه آورده است. از جمله شاخص های اقتصادی می توان به تولید ناخالص ملی، نرخ بیکاری و مالیات اشاره کرد. این پیشرفت ها باعث سوددهی و بالا رفتن میزان تمایل سرمایه گذاران خارجی برای فعالیت های اقتصادی در این کشور می شود. برای اطلاع از شرایط کلی سرمایه گذاری در استرالیا با گروه اساطیر تماس بگیرید.