راحت‌ ترین راه مهاجرت به آلمان چیست

راحت‌ ترین راه مهاجرت به آلمان چیست ؟

کشور آلمان یکی از کشور های قدرتمند در دنیا است که از نظر اقتصادی و صنعتی وضعیت خیلی خوبی را دارا می‌باشد. بسیاری از افرادی که رویا و قصد زندگی اروپایی را دارند، کشور آلمان را یک مقصد مناسب برای خود می‌‌دانند و حتی به کمک وکیل مهاجرت به آلمان در تهران به دنبال راهی برای دستیابی رویای خود هستند. در سال‌ های اخیر به دلیل افزایش موج مهاجرت به این کشور سیاست‌ های سخت‌گیرانه از سوی کشور آلمان برای مهاجران اعمال شده است. همین امر ممکن است مهاجرت را دشوار کند. در این پست قصد داریم تا راحت‌ ترین و آسان‌ترین راه هایی که برای مهاجرت به آلمان وجود دارد را به شما ارائه دهیم.

علت مهاجرت به کشور آلمان چیست ؟

همانطور که پیشتر عنوان نمودیم بسیاری از افراد به دلیل دنبال کردن رویاهایشان به فکر مهاجرت به آلمان هستند یا حتی بعضی از آنها با استفاده از ویزا های توریستی آلمان قصد گشت و گذار و تفریح در آنجا را دارند اما در اصل هدف مهاجرت کنندگان به این کشور چیست؟ به دلیل مزیت‌ هایی که کشور آلمان برای مهاجرت دارد، همه آنها تصمیم به عزیمت و مهاجرت به آنجا را گرفتند. این مزیت‌ها شامل موارد زیر است

  • این کشور از نظر شرایط آب و هوای یک موقعیت مطلوب و معتدل را دارد.
  • مشاغل و اموراتی که افراد به آن می‌پردازند از یک امنیت بسیار بالا برخوردار است.
  • از دیگر مزیت‌های آن آموزش‌ های رایگان است که مهاجران به خوبی از آنها بهره می‌برند.
  • اقامت در آلمان مزیت دیگری که دارد این است که به راحتی می‌توان ویزای شینگن و کشورهای این حوزه را به دست آورد.
  • از نظر تکنولوژی و رشد هم کشور آلمان رتبه برتری را کسب کرده است.

راحت ترین راه‌ های مهاجرت به کشور آلمان از نظر وکلای مهاجرت به آلمان در تهران

بسیاری از مهاجران به دلیل سیاست‌ های سخت‌گیرانه کشور آلمان به دنبال آسان‌ترین راه‌ها هستند که وکلای مجرب در این زمینه آنها را یاری می‌نمایند. در ادامه راحت‌ترین راه های مهاجرت به آلمان را شرح خواهیم داد.

مهاجرت از طریق ویزای یافتن شغل

این ویزا که با نام ویزای جستجوی شغل شناخته می‌گردد، قطعاً با ویزای توریستی آلمان متفاوت می‌باشد. این روش برای افرادی مناسب است که از یک تخصص و در واقع تجربه و مهارت بهره‌مند باشند. این ویزا به این دسته از افراد مدت 6 ماه فرصت می‌دهد که در کشور آلمان به دنبال کار باشند در صورتی که کار مورد نظر را یافتند، ویزای آنها هم به ویزای کاری تبدیل می‌گردد. اگر در  مدت زمانی که برای یافتن شغل مطرح شده شخص کاری پیدا نکرد، باید هر چه سریعتر به کشور و شهر خود برگردد.

راحت‌ ترین راه مهاجرت به آلمان

مهاجرت از طریق ازدواج

یکی دیگر از راحت‌ترین و در واقع آسان‌ترین راه هایی که برای مهاجرت و گرفتن اقامت آن کشور مطرح شده است، ازدواج می‌باشد. اگر فرد ایرانی با شخصی آلمانی ازدواج نماید می‌تواند اقامت این کشور را بگیرد اما به دلیل یکسری سوء استفاده های خاص که از این رو شده پذیرش در این مورد ازسوی کشور آلمان سخت‌گیرانه‌تر گردیده است و می‌توان با راهنمایی‌های وکیل مهاجرت به آلمان در تهران این روند را پیش برد. البته در این مورد باید حتماً متقاضی با شخصی از تبعه آلمان ازدواج کرده که فرد هم ثابت کند که می‌تواند از پس هزینه های زندگیش بر آید.

مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری

اصولا سرمایه گذاری یکی از روش‌ هایی است که نه تنها برای کشور آلمان، بلکه در هر کشوری برای مهاجرت مورد پذیرش می‌باشد. در این روند افراد جوان بهتر از دیگر افراد مورد پذیرش قرار می‌گیرند. منظور از سرمایه گذاری این است که می‌توان با راه اندازی یک شرکت یا حتی انبار یک رستوران شروع کرد و در واقع یک عملکرد مثبتی را برای آن کشور به همراه داشت. مهاجرت به این طریق زمانی در اتاق‌های بازرگانی کشور آلمان مورد پذیرش قرار می‌گیرد که فرد برای استارت سرمایه‌گذاری خود حداقل 25 هزار یورو به همراه داشته باشد. نکته قابل ذکر اینکه اخذ ویزاهای سرمایه گذاری با ویزا و اخذ ویزای توریستی آلمان خیلی متفاوت است و اصولا روند اخذ ویزای توریستی آسان‌تر می‌باشد.

راحت‌ ترین راه مهاجرت به آلمان

مهاجرت به وسیله دعوت اعضای نزدیک خانواده

در صورتی که یک یا چند نفر از اعضای نزدیک خانواده شخص مهاجر در آلمان زندگی کنند، شخص مهاجر هم می‌تواند به این کشور مهاجرت کرده و اقامت آن را اخذ نماید. البته کشور آلمان برای این مورد یک شرط اصلی و اساسی را قائل شده است و آن هم ثابت کردن چشم به راه بودن اعضای خانواده شخص مهاجر در آلمان است. باید به نحوی ثابت شود که اشخاص مقیم آلمان منتظر مهاجر هستند و جزو خانواده درجه یک آنها به حساب می‌آیند و شخص مهاجر باید بیش از 16 سال سن داشته باشد و مسلط به زبان آلمانی هم باشد. تمامی امورات و روند را می‌توانید به دست وکیل مهاجرت به آلمان در تهران بسپارید آنها با سابقه و تجربه چندین ساله در این زمینه می‌توانند خدمات مطلوبی را به شما ارائه دهند. اقامت تحصیلی، اقامت از طریق تولد، پناهندگی، اقامت کارآفرینی هم از جمله مواردی هستند که می‌توان حداقل آسان‌تر از دیگر راه‌ها به آن‌ها اعتماد نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *