چه کسانی می توانند ویزای 189 استرالیا را دریافت کنند؟

چه کسانی می توانند ویزای 189 استرالیا را دریافت کنند؟

ویزای 189 استرالیا یک ویزای مهارتی با امتیاز است که برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند به طور مستقل و بدون حمایت کارفرما یا حمایت یکی از اعضای خانواده یا یک ایالت / قلمرو به استرالیا مهاجرت کنند.

برای درخواست ویزای 189، باید شغلی را در فهرست مهارت های استراتژیک 189 میان مدت و بلند مدت (MLTSSL) در نظر بگیرید. این فهرست مشاغلی را در خود جای داده است که بیشترین تقاضا را در سراسر استرالیا دارند. علاوه بر این، این فهرست هر از گاهی تغییر می‌کند و گروه‌ های اصلی شغلی آن را تاجران، متخصصان سلامت، مهندسان، معلمان و متخصصان فناوری اطلاعات تشکیل می‌ دهند. شما باید شرایط ارزیابی مهارت شغل را برآورده کنید و امتیازی کسب کنید که به اندازه کافی بالا باشد تا بتوانید برای درخواست ویزای 189 اقدام کنید. نمره قبولی این ویزا برای مهاجرت به استرالیا 65 است، اما امتیاز واقعی مورد نیاز به تعداد افراد دیگری که درخواست داده اند، بستگی دارد.

معرفی ویزای 189  استرالیا

ویزای مهاجرتی 189 به شما امکان می دهد به طور دائم در هر نقطه از استرالیا زندگی و کار کنید و به شرکت یا ایالتی که از شما حمایت مالی می کند متکی نیست. همچنین می توانید پس از چهار سال اقامت در این کشور با این ویزا برای شهروندی استرالیا اقدام کنید. در واقع باید گفت که ویزای مستقل مهارتی 189 ویزای دائمی برای همه افرادی است که در بازار کار پر رونق کشور دارای مهارت های مورد تقاضا هستند. این مجوز از طریق سیستم مبتنی بر امتیاز (بدون حمایت مالی) به نامزدها ارائه می شود. دارندگان آن را قادر می سازد تا در صورت داشتن تسلط خوب در زبان انگلیسی، تجربه شغلی و همچنین شرایط لازم در یک حرفه نیازمند  به استرالیا مهاجرت کنند. این مجوز از آزمون امتیاز برای انتخاب متقاضیان ویزا استفاده می کند که در یک زمینه با تقاضای بالا در بازار کار ملی استرالیا هستند.

چه کسانی می توانند ویزای 189 استرالیا را دریافت کنند؟

ضوابط واجد شرایط بودن برای ویزای 189

ویزای Skilled Independent Subclass 189 برای همه کسانی که آن را می خواهند امکان پذیر نیست و مدارک زیر مورد نیاز است:

• باید از شما خواسته شده باشد که برای ویزای 189 درخواست دهید.
• در صورت درخواست، باید کمتر از 45 سال سن داشته باشید.
• هنگام درخواست برای ویزای مستقل ماهر 189، باید گواهی دهید که مهارت های لازم را که توسط سازمان ارزیابی مهارت های استرالیا تعیین شده است، دارید.
• شما باید معیارهای واجد شرایط انگلیسی را داشته باشید و به زبان انگلیسی در سطح مورد نیاز مسلط باشید.
• برای واجد شرایط بودن برای ویزای  189، باید حداقل امتیاز 65 داشته باشید.

مزایای دریافت ویزای مستقل  189

برای کسانی که علاقه مند به نقل مکان کامل به استرالیا برای شروع یک زندگی کاملاً جدید هستند، ویزا مستقل حرفه ای 189 چندین مزیت عالی را ارائه می دهد. برخلاف برخی دیگر از ویزاها، که برای مهاجرت به ایالت یا منطقه خاصی که از آنها حمایت می کند، نیاز به یک شهروند جدید دارند، ویزای 189 آزادی کاملی برای زندگی، کار و تحصیل در هر جایی که در استرالیا انتخاب می کنید را به شما ارائه می دهد. 

اخذ ویزای 189

برای واجد شرایط بودن درخواست ویزای 189 Skilled Independent، متقاضیان باید.

یک شغل در فهرست مشاغل با تجربه مربوطه داشته باشند.
حداقل مهارت زبان انگلیسی داشته باشند.
امتیاز حداقل 65 فاکتور
برای ارائه درخواست، دعوت شوند.

صلاحیت ویزا 189

اگر شرایط زیر را برآورده کنید، ممکن است بتوانید ویزای مستقل 189 را دریافت کنید.

حرفه و مهارت

کار شما باید در لیست مربوط به حرفه های واجد شرایط باشد. شما باید یک ارزیابی از مهارت و کار خود انجام دهید تا نشان دهید که توانایی ها و گواهینامه های لازم برای فعالیت در حوزه کاری خود را دارید. بهتر است یک Expression of Passion (EOI) ارسال کنید. همچنین باید حداقل 65 امتیاز کسب کنید تا بتوانید درخواست دهید.

انگلیسی

شما می توانید مدرک زبان انگلیسی خود را برای دریافت این ویزا  ارائه دهید. با این وجود، فاکتورهای اضافی برای بالا بودن نمرات انگلیسی تعلق می گیرد.

داوطلبان بالای 18 سال باید مدرک زبان انگلیسی خود را نشان دهند. در صورتی که:
– داشتن یک مدرک قانونی صادر شده توسط بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، نیوزیلند یا جمهوری ایرلند.
– تمام سال های تحصیلات ابتدایی و یادگیری و حداقل سه سال تحصیلات متوسطه را در یک مؤسسه آموزشی در داخل یا خارج از استرالیا به پایان رسانده باشند و به زبان انگلیسی مسلط باشند.
– حداقل پنج سال آموزش و یادگیری اضافی را در مؤسسه‌ای در داخل یا خارج از استرالیا گذرانده باشند و همه دوره ها به زبان انگلیسی باشد.
– حداقل یک سال مطالعه دائمی تحقیقاتی یا مطالعات نیمه وقت برای دریافت مدرک، سطح بالاتر، دیپلم، یا دیپلم کاردانی در سازمانی در استرالیا را گذرانده باشند و همه دوره ها به زبان انگلیسی باشد.
– یک سطح، یک مدرک بالاتر، یک دیپلم، یا یک گواهینامه تجاری را که مستلزم حداقل 2 سال تحصیل یا آموزش تمام وقت در مؤسسه ای در داخل یا خارج از استرالیا است، تکمیل کرده باشند و همه دوره ها به زبان انگلیسی باشد.

چه کسانی می توانند ویزای 189 استرالیا را دریافت کنند؟

داشتن همسر یا پارتنر

همسر یا پارتنر شما می تواند هم جنس یا مخالف باشد. متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

– رابطه بین آن ها همچنان ادامه داشته باشد.

– وقتی درخواست ارسال می شود، همراه شما حداقل 18 سال داشته باشد(بعضی استثناها وجود دارد).

– شما و همچنین همراهتان تعهدی متقابل به زندگی روزمره داشته باشید.

– شما با هم زندگی می کنید.

فرزندان

برای واجد شرایط بودن برای اخذ ویزای 189، یک کودک باید:
– فرزند شما یا فرزند خوانده از یک ارتباط موجود یا قبلی (در شرایط خاص) باشد.
– متاهل نباشد.
– زیر 18 سال سن داشته باشد.

سخن پایانی

اگر می خواهید به استرالیا مهاجرت کنید و نمی دانید که چگونه اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید، این راهنما شما را با مراحلی که برای دریافت ویزای مستقل و مهارتی 189 نیاز است، آشنا می کند. امیدواریم که این مقاله به توضیح روند نسبتاً پیچیده درخواست ویزای مهاجرت ماهر استرالیا از طریق امتیازات 189 کمک کرده باشد! به یاد داشته باشید، اگر به کمک یا مشاوره نیاز دارید، اساطیر ویزا بهترین گزینه برای شماست، زیرا آنها تمام اطلاعات به روز را دارند و از نظر قانونی مجاز به مشاوره به شما هستند پس با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *