زندگی در کانادا

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا و اقامت دائم

اگر به فکر مهاجرت به کانادا هستید، لازم است با مزایا و معایب زندگی در کانادا آشنا شوید. حتی یک فرد مقیم کانادا که از ابتدا در آنجا به دنیا آمده است و زندگی کرده است، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند! برخی از کانادایی‌ها، کشور دیگری را برای زندگی انتخاب می کنند.

امروزه آمار تقاضا برای مهاجرت کاری به کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا افزایش پیدا کرده است. کانادا یکی از اصلی ترین کشورهای مهاجر پذیر در جهان می باشد. کانادا برای زندگی شرایط و امکانات بسیار عالی را فراهم می کند. قبل از اینکه برنامه خود را برای مهاجرت به کانادا تنظیم کنید و درخواست خود را ارسال نمایید، بهتر است درباره مزایا و معایب زندگی در این کشور اطلاعات کافی را به دست بیاورید.

ما به عنوان مجموعه تخصصی مهاجرتی، بهترین وکلای مهاجرتی را در اختیار داریم تا بتوانند به شما درباره همه جزئیات راهنمایی کنند. زندگی در کانادا شرایط خاص خودش را دارد. اگر هنوز مدارک خود را برای درخواست مهاجرت به کانادا ارسال نکرده اید، دست نگه دارید! این مطلب را بخوانید چنانچه متقاعد شدید که می‌توانید به این کشور بروید و آنجا زندگی کنید، با وکیل مهاجرتی کانادا تماس بگیرید.

مهمترین مزایای زندگی در کانادا چیست؟

مزایای زندگی در کانادا

مزایای زندگی در کانادا

1- کانادا یک کشور چهار فصل زیبا است

زندگی در کانادا به معنای زندگی در شرایط چهار فصل با طبیعت بکر زیبا و مثال‌زدنی می باشد! کانادا چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان را دارد. هر کدام از این فصل های سال در کشور کانادا در مناطق مختلف دلپذیر هستند.

تابستان در کانادا به شدت هوا گرم می شود، اما روز آفتابی و زیبایی را پیش رو دارید! در فصل پاییز تغییر رنگ برگ ها را مشاهده می کنید. جنگل های کانادا در پاییز، طلایی و درخشان هستند! باد سردی می وزد و هوا کم کم به سردی می گراید.

فصل زمستان در کانادا، تقریباً یخبندان است. علاقمندان به ورزش های زمستانی این فصل از سال را بسیار دوست دارند. فصل بهار در کانادا بارندگی بسیار اتفاق می افتد. شکوفه های بهاری روی درختان پدیدار می شوند و شما می توانید از جشنواره های گل و گیاه در شهر اوتاوا لذت ببرید.

2- طبیعت کانادا تماشایی و توصیف ناپذیر است!

یکی از مهمترین مزایای مهاجرت به کانادا، زندگی در کنار طبیعت زیبا، مناظر خیره کننده و چشم‌اندازهایی توصیف ناپذیر است! کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. از پارک‌های ملی گرفته تا رشته کوه های راکی، دریاچه های وسیع، پناهگاه های حیات وحش حفاظت شده، یک طبیعت رویایی را پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارند!

یکی از زیباترین شهرهای کانادا برای زندگی، تورنتو است؛ اما سایر شهرها هم زیبایی های خاص خودشان را دارند. فرقی نمی کند در مرکز شهر زندگی کنید، یا در روستاها و حومه شهر؛ اغلب زیبایی های طبیعت اطراف شما را فرا خواهند گرفت.

وقتی در جنگل ها و حیات وحش کانادا گشت و گذار داشته باشید، می‌توانید انواع روباه های جنگلی، گوزن ها، کایوت، خرس سیاه، خرس گریزلی و گرگ را در فواصل دور تماشا کنید. در چمنزار های شمالی، خرس های قطبی فوک و شیر دریایی و همچنین روباه های قطبی را خواهید دید. جنگل ها و نواحی قطبی زیستگاه پرندگان بسیاری هستند. آبشارهای کانادا نیز در فهرست این زیبایی ها قرار دارد.

3- کانادا بهترین خدمات بهداشتی و پزشکی را دارد

زندگی در کانادا به معنای دسترسی به بهترین خدمات بهداشتی و درمانی در جهان است. اگر حفظ سلامت و بهداشت و ارتقای خدمات پزشکی برای تان مهم است، کانادا انتخاب خوبی برای مهاجرت و اقامت دائمی محسوب می شود. در کشور کانادا، مراقبت های بهداشتی و اورژانسی و مراجعه به پزشک رایگان است. انجام برخی آزمایش ها نیز رایگان برای بیماران انجام می گیرد.

خدمات کامل و ارتقا یافته در حوزه دندان پزشکی، چشم پزشکی، روانشناسی، جراحی، درمان های بیمارستانی و غیره در تمام شهرهای کانادا ارائه می شود. اگر به مهاجرت کاری به کانادا فکر می کنید. بخش خدمات پزشکی و بهداشتی، فرصت های شغلی خوبی را در شهرهای بزرگ به ویژه استان کبک می توانید، پیدا کنید.

4- اقتصاد کانادا در حال رونق است

کانادا کشوری است که دومین اقتصاد بزرگ جهان را دارد. صنایع اصلی این کشور بخش خدمات، نفت و کشاورزی است. در برخی از شهرها فرصت های شغلی در حوزه حقوق، بانکداری، امور مالی، توسعه وب و برنامه نویسی را می توانید، پیدا کنید.

در کشور کانادا بخش های صنعتی بسیار وجود دارند که هرکدام فرصت های خوبی برای مهاجرت کاری به کانادا برای خارجیان هستند. اگر قصد دارید از طریق شغل بیزینس یا کار به کانادا مهاجرت کنید، قبل از تصمیم گیری درباره سفر حتماً شهر و استان محل مورد نظر خود را ارزیابی نمایید.

5- آموزش ابتدایی و دوره متوسطه در کانادا رایگان است

یکی از مزایای زندگی در کانادا، بهره مندی از سیستم آموزشی قوی و رایگان است. به همین دلیل دانش آموزان از کشورهای خارجی سعی می کنند، یک کالج یا مدرسه خوب در کانادا را برای شروع تحصیل رایگان خود پیدا کنند. برخی از بهترین دانشگاه های کانادا عالی ترین بورسیه های تحصیلی را برای نخبگان دانشگاهی ارائه می دهند. به این ترتیب هزینه زندگی دانشجویی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: وکیل مهاجرتی کانادا در اصفهان

مهمترین معایب زندگی در کانادا چیست؟

زندگی در کانادا

زندگی در کانادا

1-کانادا، زمستان های سرد، طاقت‌فرسا و یخبندان شدید دارد!

یکی از مهمترین معایب مهاجرت به کانادا، رو به رو شدن با زمستان های سرد و آب و هوای شدید و یخبندان است. فصل زمستان در شهرهای شمالی کانادا، از جمله ونکوور، تورنتو، مونترال، نوا اسکوشیا، بسیار سرد و گاهی طاقت‌فرسا است! بارش برف در نواحی شمالی بیشتر اتفاق می افتد و برخی از روستاها و مناطق حومه شهرها در کانادا در زمستان در انبوهی از برف احاطه می شوند، به طوری که ممکن است مسیرهای دسترسی مسدود شود، و شبکه برق رسانی مختل گردد.

2- قیمت بلیط هواپیما در کانادا گران است!

یکی دیگر از مهمترین معایب زندگی در کانادا گران بودن قیمت بلیط ایرلاین های داخلی است. پروازها در کانادا گران قیمت هستند. برای مثال، یک پرواز دو ساعت از تورنتو به هالیفاکس ممکن است حداقل ۴۰۰ دلار کانادا قیمت داشته باشد. به این ترتیب اگر بخواهید از کانادا به کشور دیگری سفر کنید، هزینه های گزافی را باید بپردازید.

3- هزینه های زندگی و مالیات در کانادا زیاد است

یکی از مهمترین معایب زندگی در کانادا، بالا بودن هزینه های زندگی و مالیات است. قیمت مسکن در شهرهای اصلی کانادا افزایش دارد. قیمت خرید خانه در تورنتو به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. هرچه از مرکز شهر دورتر شوید، قیمت خرید مسکن کاهش پیدا می کند اما باز هم نسبت به سایر قسمت ها، خرید خانه گران خواهد بود. ارزش دلار کانادا در بازار های جهانی بسیار کمتر از آن چیزی است که تصور می شود! به همین دلیل تاثیر قیمت دلار آمریکا در قیمت دلار کانادا قابل توجه است.

اگر متقاضی مهاجرت به کانادا هستید و در نظر دارید که پس از انجام امور لازم، اقامت دائم دریافت کنید، صفر تا صد مراحل ارسال درخواست و پیگیری برنامه مهاجرتی خود را به گروه مهاجرتی اساطیر ویزا بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *