هزینه زندگی دانشجویی در کانادا

وب فرم کانادا چیست؟

مقدمه

در صورتی که شما قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید، باید با مراجعه به وب فرم کانادا تمامی شرایط و جزئیات مربوط به گرفتن اقامت و گذرنامه را مطالعه نمایید. از طریق این وب سایت شما می ‌توانید به صورت online با امور مهاجرتی این کشور اروپایی در ارتباط باشید و از طریق پر کردن فرم‌ های موجود در آن درخواست مهاجرت به این کشور را بدهید.

من در این مقاله قصد دارم، راجع به وب فرم کانادا اطلاعات بیشتری در اختیار تان قرار دهم. بنابراین اگر شما نیز قصد مهاجرت به کشور کانادا به هر دلیلی را دارید، برای آشنایی بیشتر با نحوه ی ثبت نام در این سایت تا انتهای مقاله همراه من باشید.

علاوه بر آن اگر اهل اصفهان هستید، من به شما برای مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا، کشاورزی، سرمایه‌ گذاری و غیره شرکت اساطیر ویزا را معرفی می‌ کنم.

آشنایی با وب فرم کانادا:

در واقع وب فرم کانادا یک ابزار online برای ارتباط برقرار کردن با اداره مهاجرتی این کشور می ‌باشد. شما به وسیله ی این سایت راحت‌ تر می ‌توانید، تقاضای پاسپورت و اقامت کنید. حتی اگر نیازی به تغییر دادن اطلاعات موجود در پرونده اقامتی خود داشته باشید، باید به این وب سایت مراجعه نمایید. چنان چه سوالی راجع به مهاجرت به کشور کانادا داشته باشید و یا بخواهید از تغییرات موقعیت خود، این کشور را با خبر سازید لازم است که به IRCC Webform  رجوع کنید. برای این که جواب سوال شما را در اسرع وقت بدهند، نیاز است که پرسش خود را به صورت کوتاه و مستقیم بپرسید.

وب فرم ‌ها در انواع مختلفی ساخته شده ‌اند که هر کدام از آن ها برای یک اقدام خاص به کار می روند. به عنوان مثال: اگر قصد شما از رفتن به کانادا برای کار در این کشور باشد و قبلاً این درخواست را داده باشید، بایستی برای دریافت مجوز کار و مدارک لازم، تغییرات آدرس و چک کردن درخواست قبلی خود به این وب سایت مراجعه کنید. برای چک کردن پاسخ درخواستتان نیز ماهی یکبار سر زدن به این سایت کافی است، نه بیشتر.

 از کاربرد های دیگر این وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جهت دریافت ویزای بازدید از طبیعت کانادا:

 اغلب افراد تقاضای بازدید از طبیعت و گردشگری در کانادا را دارند. بنابراین برای دریافت ویزای بازدید از طبیعت این کشور با مراجعه به IRCC Webform می ‌توانید مدارک لازم برای گرفتن ویزای بازدید را ارسال کرده و درخواستتان را ثبت نمایید.

رجوع به وب فرم کانادا برای تغییر آدرس:

چنان چه ساکن کشور کانادا هستید برای جابجایی ها و تغییرات آدرس لازم است که به فرم کانادا مراجعه کنید و در آن جا آدرس جدید خود را ثبت نمایید. چرا که کشور کانادا از طریق این وب سایت با شما در ارتباط است و اگر قصد مکاتبه ‌ای با شما را داشته باشد، برای دریافت آن پیغام شما باید اطلاعاتتان را در سایت به روز کرده باشید. حتی زمانی که فرزند جدیدی به اعضای خانواده شما اضافه شد، بایستی در این سایت آن را ثبت نمایید.

مراجعه به  IRCC Webformبرای دریافت کارت اقامت دائم:

اگر هدف شما از مهاجرت به کانادا اخذ اقامت دائم این کشور از طریق کار، سرمایه ‌گذاری و یا غیره باشد، لازم است که برای ثبت درخواستتان و بررسی آن به وب فرم کانادا مراجعه کنید.

رجوع به فرم کانادا برای ارسال ROE:

در برخی موارد برای موافقت و پشتیبانی از درخواست ارسال شده ی شما در فرم کانادا، نیاز است که سابقه کاری خود را به اداره مهاجرتی این کشور ارسال نمایید‌. برای این کار شما بایستی از طریق فرم مجوز وب سایت اقدام به فرستادن سوابق شغلی خود یا همانROE  کنید.

 تا این جای مقاله با انواع گوناگون وب فرم کانادا آشنایی پیدا کردید. اما برای این که با نحوه ی ثبت نام در این وب سایت نیز آشنا شوید، در ادامه با من همراه باشید.

آشنایی با نحوه درخواست ویزای کانادا:

برای تقاضای ویزای کشور کانادا بعد از این که وارد وب فرم کانادا شدید، باید فرم آن را به طور دقیق و جامع پر کنید. هر سوال پرسیده شده در فرم مربوطه نیاز به پاسخ جامع و کامل دارد. زیرا در صورت جواب ندادن امکان دارد که اداره مهاجرتی درخواست شما را قبول نکند. در صورتی که سوالی برای شما مبهم بود و یا هیچ راهنمایی برای آن سوال وجود نداشت، با نوشتن عبارت غیر قابل اجرا یا N/A به آن پاسخ دهید، تا بدانند که شما تمامی سوالات را به طور کامل خوانده ‌اید.

 در صورتی که پاسخ‌ های طولانی برای پرسشی داشتید، می ‌توانید با باز کردن یک برگه ی جدا گانه به آن پاسخ کامل دهید. در ضمن توجه داشته باشید که شماره ی سوال را نیز در آن برگه حتما ثبت کنید. زمانی که به درخواست شما جواب دهند و مورد تایید اداره مهاجرتی قرار بگیرید. برای شما با رنگ سبز ایمیلی ارسال خواهند کرد و از شما درخواست می کنند که برای مراجعه حضوری و ارائه مدارک لازم به آن جا مراجعه کنید.

سخن پایانی:

در این مقاله برای شما از واژه وب فرم کانادا و انواع آن و نحوه ی پاسخگویی به سوالات موجود در فرم این سایت توضیحات کاملی دادم. طبق مطالب ذکر شده در این مقاله، برای هر تقاضایی نیاز است که به این وب سایت مراجعه کنید.

 به عنوان نمونه: برای پرونده های دانشجویی و توریستی، گرفتن اقامت دائم این کشور، ثبت تغییرات پیش آمده در زندگیتان مانند: متاهل شدن، اضافه شدن فرزند، مرگ، تغییرات شغل و محل زندگی، انصراف دادن از درخواست قبلیتان و… فقط زمان استفاده از این فرم یادتان باشد کلیه ی پرسش ها را با دقت بخوانید و جواب دهید، و سوالی را بی پاسخ نگذارید. علاوه بر آن چنان چه  سوالی در این زمینه برای شما پیش آمد، از طریق این سایت قادر به مطرح کردن آن هستید، و می توانید جواب آن را نیز از سایت دریافت کنید. برای راهنمایی بیشتر در زمینه ی مهاجرت می ‌توانید با مشاورین شرکت مهاجرتی اساطیر در ارتباط باشید، تا به شما برای رفتن به این کشور راهنمایی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *