برنامه ی مهاجرت نیروی کار ماهر به کانادا چیست؟

مقدمه

شرکت اساطیر ویزا با هدف انجام کارهای مهاجرتی از طریق مختلف به خصوص مهاجرت به کانادا تاسیس شد. این مجموعه راهنمای خوبی برای داوطلبانی است که علاقمند به تجربه ی زندگی در دیگر کشورها هستند. برای آشنایی با فعالیت های مجموعه مهاجرتی اساطیر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

Skilled Workers یا برنامه برای مهاجرت نیروی کار از اهداف مهم دولت کانادا برای جذب مهاجرانی می باشد که با هدف کار به این کشور سفر می کنند. مهاجرانی که بتوانند برای پیشبرد اهداف اقتصادی کانادا وارد این کشور شوند با استقبال این دولت مواجه خواهند شد و مانعی برای مهاجرت آن ها نیست. نیروی کار متخصص برای دریافت اقامت دائم در این کشور می توانند برای اخذ ویزا اقدامات لازم را از طریق دریافت مشاوره از شرکت های معتبر داشته باشند.

مهاجرت نیروی کار ماهر به کانادا

کانادا به دلیل گسترش سطح کیفی زندگی و پیشرفت اقتصادی در سال های متمادی مقصد ایده آلی برای کسانی است که به فکر مهاجرت به دیگر کشورها هستند. افرادی که در زمینه های شغلی مختلف متخصص هستند می توانند از برنامه های مهاجرتی این کشور به خصوص برنامه ی پذیرش نیروی کار ماهر استفاده کنند. در صورتی که این افراد به رشد اقتصادی کانادا کمک کنند می توانند از ویزای دائم و اقامت همیشگی در این کشو بهره مند شوند. برای استفاده از این طریق مهاجرت می توان با ارسال مدارک و تایید شدن آن 9 ماه بعد به این کشور سفر کرده و کار خود را آغاز کنید. برای دریافت اطلاعات برای انواع اخذ اقامت مانند اقامت با ویزای کارآفرینی کانادا می توانید پیش از هر اقدامی در این زمینه مطالعه کنید.

شرایط مهاجرت نیروی کار به کانادا

برای مهاجرت به کانادا بهتر است با شرایطی که برای مهاجران تعریف شده است، آشنا بشوید.

برای کسانی که بتوانند با توجه به تخصص و توانایی های خود بالاترین نمره را به نسبت دیگر متقاضیان کسب کنند شانس مهاجرت سریع تر به این کشور وجود دارد. افرادی که شرایط زیر را داشته باشند می توانند برای اقامت اقدام کنند. بهتر است یک پیشنهاد کاری معتبر از یکی از استان های کانادا داشته باشید. کسانی که تخصص مورد نظر این کشور را دارا باشند در اولویت استخدام و به دست آوردن شغل مناسب هستند. بررسی مدارک مربوط به تمکن مالی برای برنامه ی6 ماهه زندگی در کانادا به دلیل نیاز به گذراندن دوره های آموزشی و آشنایی کلی با زندگی در این کشور می باشد. برای اطمینان از کاربردی بودن مدارک تخصصی افراد به ارائه ی مستنداتی مبنی بر حداقل یک سال کار تمام وقت در این کشور می باشد. به دلیل دو زبانه بودن مردم کانادا بهتر است توانایی خواندن و نوشتن به زبان کانادایی را نیز داشته باشید.

امتیاز بندی نیروی کار ماهر در کانادا

برای جذب بهترین نیروی کار در کانادا سیستمی به بررسی امتیازات متقاضیان مهاجرت به این کشور به منظور رسیدگی به مدارک ارسالی و امتیاز دهی می پردازد تا این کشور بتواند کسانی که تلاش بیشتری داشته اند و می توانند برای رشد اقتصادی کانادا موثر باشند را انتخاب کند. این برنامه ی مهاجرتی آنلاین به اکسپرس انتری شهرت دارد. این سیستم برای دسته های مهاجرتی کاری و اقتصادی تقسیم شده است. برای امتیاز بندی در این سیستم عواملی مانند تجربه ی کاری، سن، سطح توانایی در زبان های انگلیسی و فرانسه، تحصیلات و تجربه ی کار و تحصیل در این کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

گروه های مهاجرتی به کانادا

کسانی که متقاضیان مهاجرت به کانادا هستند بر اساس شغل مورد نظرشان دسته بندی می شوند. برای آشنایی با این گروه ها با ادامه ی مطالب همراه باشید.

گروه اول(A) شامل افرادی می شود که مشاغلی همچون پزشکی، دندانپزشکی و معماری دارند. این مشاغل به دلیل حرفه ای بودن نیاز به مدارک دانشگاهی دارد.

گروه دوم (B) شامل مشاغلی همچون برقکاری، آشپزی و لوله کشی است. این مشاغل فنی هستند و نیاز به اخذ دیپلم از کالج و یا گذراندن دوره های کارآموزی دارند.

گروه سوم(C) نیاز به گذراندن دوره ی دبیرستان و آموزش های خاص اجباری دارند. این مشاغل قصابی های صنعتی، سرورهای غذا و نوشیدنی و رانندگان کامیونی هستند که در دروه ی طولانی به این کار مشغول هستند.

گروه چهارم (D) مشاغل کارگری هستند و باید در حین انجام کار آموزش های لازم را ببینند. کارگران نظافت و باغ و کارگران میدان های نفتی در این دسته قرار می گیرند.

گروه صفر به گروه های مدیریتی گفته می شود که در این زمینه مهارت کافی داشته باشند. مدیران معدن و رستوران و کاپیتان های ساحلی از این دسته هستند.

راه های دیگر برنامه های دیگر مهاجرتی نیز در این کشور وجود دارد و می توان به سادگی از طریق دیگر وکیل مهاجرت به کانادا در تهران نیز شانس خود را امتحان کنید.

مزایای برنامه ی مهاجرت نیروی کار ماهر به کانادا

امکان قبولی در این برنامه با داشتن یک پیشنهاد کاری معتبر امکان پذیر می باشد و نیازی به تحصیل و سابقه ی کاری ندارد. این پروسه کوتاه مدت و به مدت 6 الی 9 ماهه می باشد و در این مدت زمان کوتاه تکلیف برنامه ی مهاجرتی روشن خواهد شد. با توجه به نیاز استان ها به تخصص های مختلف می توان در هر کدام از استان های مورد نظر اقامت و کار کرد. این روش نسبت به دیگر روش های مهاجرتی نیاز به هزینه ی کمتری دارد. این مراحل آنلاین می باشد و نیازی به ارسال مدارک کاغذی برای مهاجرت نیست. مدارس دولتی کانادا شرایطی را برای تحصیل در این کشور فراهم می کنند. با دریافت شهروندی کانادا می توان به بسیاری از کشورها بدون نیاز به درخواست ویزا سفر کرد. افرادی که اقامت دریافت کرده باشند می توانند به عنوان اسپانسر یکی از اعضای خانواده ی خود را به این کشور دعوت کنند.

نتیجه گیری

برای دریافت ویزا و اقامت دائم کانادا راه های مختلفی از طرف دولت کانادا پیش پای مهاجران گذاشته شده است. دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا و راه های دیگر برای مهاجران تعریف شده است. راهکار مهاجرتی Skilled Workersبه دلیل نیاز کانادا به متخصصان باعث مهاجرت گروه های مختلفی به این کشور شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *